Jump to content

Fallout 4


MidnightMayhem

Recommended Posts

  • Reacties 119
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • KoningJesper

    25

  • FlexxNL

    15

  • madviper

    10

  • 3L1077

    9

Geweldig spel. :) Net m'n eerste Power Armor gekregen :) Morgen opweg naar Diamond City :D

Ik zou daar eerst nog niet naar toegaan, want je hebt heel veel ammo nodig om er tekomen.

Als je wel gaat succes en sterkte, dat is een hele weg om daar heen tegaan, je komt echt van alles tegen onderweg.

Ik ben nu halve wege level 25 :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een spel _O_

Heb net een uurtje gespeeld en ben nog geen reet verder gekomen :7 Ik heb, om precies te zijn, 1 quest puntje voltooid :puh:

Heb eerst wat aan m'n huis gewerkt (Het tankstation), daarna ben ik naar Sanctuary gegaan. Daar kreeg ik de opdracht om iemand in een dorpje te gaan helpen. Het was redelijk ver dus ik nam de benen. Maar ondertussen kwam ik allemaal dingen tegen. Zo kwam ik een mijn tegen en stuitte ik op een neergestort vliegtuig. Helaas werd ik toen gekilled door de zombies van de slachtoffers :puh:

Die wereld is zo vet. Vet design en ik hou van die '50 sfeer. Ook die sfeer. _O_ Nu al meer dan de 60 euro waard :D

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag nog wat aan eht tankstation gedaan en toen ging ik richting de "Corvega Assembly Plant", voor een bepaalde quest. Niet dat ik daar verder kom :7 Maar dat stadje (Lexington), met die auto fabriek (Corvega Assembly Plant), laat maar weer eens zien hoe vet de wereld is gedesigned. Tot nu toe denk ik wel de beste "game-wereld", beter dan Los Santos én Novigrad. Ik kan gewoon niet beschrijven hoe vet dit verlaten Boston is vormgegeven

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...