Jump to content
Joriz

Rockstar Games blijft strijd aan gaan met GTA Online cheaters!


gallery_1_5_159932.jpg

Goed nieuws voor alle mensen die gewoon eerlijk en gezellig GTA Online willen spelen. Rockstar Games heeft de afgelopen dagen een nieuw systeem geïmplementeerd die beter gaat detecteren of mensen in GTA Online valsspelen. biertje.gif

Dit is met name goed nieuws voor spelers op de PC, die er het meeste last van hebben. Rockstar Games gaat vanaf nu op nog betere wijze detecteren of mensen met hun Grand Theft Auto V installatie hebben gerommeld als ze GTA Online spelen. Mods, scripts en andere exploits zouden dus nu beter in GTA Online moeten worden gedetecteerd.

Al gedoogd Rockstar Games het modden van het singleplayer gedeelte van GTA5, is het vals spelen en modden van GTA Online verboden, aangezien dit het spelplezier van vele spelers verziekt. Mensen die toch blijven doorgaan zullen nu sneller in de cheaterpool belanden.

Mocht je wel willen modden in een online GTAV wereld hoef je niet lang te wachten. Modders van het FiveM project zijn bezig met het maken van een eigen GTA Online variant. Hierbij mag je dus wel alles doen en laten wat je wilt op een eigen online GTA5 server.

Mocht je trouwens spelers in GTA Online zijn tegengekomen die echt het spel verzieken door te cheaten kan cheaters melden bij Rockstar Games.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat ben ik blij dit te horen. _O_

Maar jammer dat dit nu pas gebeurt, de helft van de spelers hebben veel te veel gecheat geld.

Maar gelukkig verdwijnen (hopelijk) de andere mods uit Gta Online. Een speler die je blijft slaan achter je, iemand die in 1 seconde opeens iedereen uit de server killt.

Ik hoop ook nog dat ze erachter komen wie gemod geld heeft en dat laten verdwijnen.

R* is iig goed op weg. :tu:

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

de helft van de spelers hebben veel te veel gecheat geld.

Aan de andere kant is dit weer een probleem. Onschuldige mensen krijgen geld van cheaters, maar diezelfde onschuldige mensen zullen hiervoor worden gebanned en kunnen misschien wel 100 uur aan speeltijd kwijtraken vanwege een cheater, maar ook door slordigheid van Rockstar.

Oh, en voor iemand gaat zeuren dat dit niet gebeurd: M'n 2e PSN account is gebanned van de Rockstar servers, omdat ik werd verdacht van cheaten. Ik heb op dat account iets van 2 miljard gekregen van een cheater de dag ervoor. Nou had ik er echt geen verbluffende stats op dat acount, maar ik werd alsnog gebanned terwijl ik niks te maken heb met dat geld.

Maar goed, de enige 2 manieren om cheaters tegen te gaan is door

1. De game code te beveiligen, al zal die wel een keer worden omzeild.

2. De game uit verschillende zelf geschreven code talen te schrijven. Enige wat je dan nog moet doen is de gehele engine opnieuw maken...

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ach, ze doen maar. Zelf heb ik al te veel geld geglitched en gekregen waardoor ik alles al heb kunnen kopen, dus reset mijn geld maar.

Er zijn genoeg mensen die werken of studeren en geen tijd hebben om Rooftop Rumble te grinden voor een paar duizend dollars, je wilt gewoon fun hebben met je vrienden en dat kost nou eenmaal (veel) geld.

Daarbij vind ik het hele Online-concept van R* Games geen bal aan, ze hadden gewoon stunt servers moeten maken waar je alles hebt en dat die statistieken van mijn part niet meetellen.

Dan durf ik te wedden dat er vrijwel niemand meer cheat! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind wel dat ze op het detectiesysteem beperkingen moeten leggen en ze de mogelijkheid moeten scheppen om bijvoorbeeld een free mode-sessie te creëren (zonder missies, geld etc.) waar je naar hartelust mag modden met vrienden. Ik herinner me nog dat ik dit op IV altijd deed, en dat was altijd wel amusant.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind het bijzonder ironisch dat een multiplayer mod als SA-MP of MTA het geld van een speler makkelijk kan controleren en kan ingrijpen als er gecheat wordt, maar dat Rockstar dat niet kan. Dat is uiteraard het gevolg van Peer-to-peer communicatie in plaats van client-server communicatie. Dat getuigt in mijn ogen gewoon van slecht design. Ook interessant om te weten is dat er blijkbaar slechts vier mensen aan GTA Online werken/gewerkt hebben. Geen wonder dat het allemaal zo lang duurt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb nog steeds niks gemerkt... Het lijkt zelfs of het erger is geworden. Ik speel serieus Gta Online niet meer door de hackers... Lekker 45 euro uitgeven en zij maken krassen op je cd, zo zie ik het...

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het is nu november 2015 en ik moet zeggen dat de nieuwe systeem van gta 5 online geen ene moer heeft opgeleverd, want er zijn nu 10x zoveel meer cheaters online gekopmen dan wat het was. er word nu de laatste week alleen maar gecheat met de bekendste cheat. money bag rain. zodra je de online wereld betreet word er alleen maar om geld gevraagd in de gta chat. ook het spawnen van auto's en wapens is gigantisch toegenomen. deze cheats kan alleen met pc gedaan worden. want gisteren botste ik tegen iemand op en werd ik gebombardeerd met vliegtuigen en kermis atracties die uit de lucht gevallen komen. ook de mensen die in de snelste wagen rijden hebben de God Mode aan. zowel op de auto als op de speler zelf. dat mensen cheaten prima, ga dan andere spelers niet lastig vallen met de cheats. het systeem van rockstar werkt blijkbaar dus niet. want er word alleen nog maar gecheat. je ziet dingen online die je niet zomaar online tegen komt. de meest irritantste cheat die ze gebruiken is de clone cheat. daarmee word jij zelf 30x gecloned en heb je de clone tegen je. of ze bombarderen je met vrouwen om je heen of freeze je accessoires dat je niks meer kan doen. tegenwoordig kunnen ze je de wapens ook afnemen dat je geen geweer meer hebt. dat cheaten van nu is extreem toegenomen. vorige week viel er een ufo zowaar uit de lucht op de snelweg. denk hoe komt die ufo hier. of ze laten bommen vallen dat alle spelers gestorven zijn. zie je 30 meldingen wie gestorven zijn. ik vind dat niet meer tof online. snap niet dat rockstar deze gasten niet in de cheaters pool dumpt. als je cheaten wilt ga dan in een cheaters pool of zo. laats had iemand zakken geld op mijn kop laten vallen en ik een waarschuwing van rockstar dat er een server fout is omdat je in korte tijd 3 miljart dollar hebt. wtf.. het word steeds erger met dat gecheat

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

het is nu november 2015 en ik moet zeggen dat de nieuwe systeem van gta 5 online geen ene moer heeft opgeleverd, want er zijn nu 10x zoveel meer cheaters online gekopmen dan wat het was. er word nu de laatste week alleen maar gecheat met de bekendste cheat. money bag rain. zodra je de online wereld betreet word er alleen maar om geld gevraagd in de gta chat. ook het spawnen van auto's en wapens is gigantisch toegenomen. deze cheats kan alleen met pc gedaan worden. want gisteren botste ik tegen iemand op en werd ik gebombardeerd met vliegtuigen en kermis atracties die uit de lucht gevallen komen. ook de mensen die in de snelste wagen rijden hebben de God Mode aan. zowel op de auto als op de speler zelf. dat mensen cheaten prima, ga dan andere spelers niet lastig vallen met de cheats. het systeem van rockstar werkt blijkbaar dus niet. want er word alleen nog maar gecheat. je ziet dingen online die je niet zomaar online tegen komt. de meest irritantste cheat die ze gebruiken is de clone cheat. daarmee word jij zelf 30x gecloned en heb je de clone tegen je. of ze bombarderen je met vrouwen om je heen of freeze je accessoires dat je niks meer kan doen. tegenwoordig kunnen ze je de wapens ook afnemen dat je geen geweer meer hebt. dat cheaten van nu is extreem toegenomen. vorige week viel er een ufo zowaar uit de lucht op de snelweg. denk hoe komt die ufo hier. of ze laten bommen vallen dat alle spelers gestorven zijn. zie je 30 meldingen wie gestorven zijn. ik vind dat niet meer tof online. snap niet dat rockstar deze gasten niet in de cheaters pool dumpt. als je cheaten wilt ga dan in een cheaters pool of zo. laats had iemand zakken geld op mijn kop laten vallen en ik een waarschuwing van rockstar dat er een server fout is omdat je in korte tijd 3 miljart dollar hebt. wtf.. het word steeds erger met dat gecheat

Speel je nog op een 360 of PS3 toevallig?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

(...) word er alleen maar om geld gevraagd in de gta chat. (...) deze cheats kan alleen met pc gedaan worden. (...)

Waarschijnlijk de PC.

Ik speel zelf nog op de PS3, maar ik heb al in geen tijden meer last gehad van een hacker.

Ik zie ze nog wel dagelijks, van die mensen die level 5000 + zijn, maar dan houd het bij mij wel op.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...