Jump to content

HITMAN Season One


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    87

  • Platypus

    31

  • KoningJesper

    22

  • JasonStatham

    21

Ik heb vroeger wel Hitman gespeeld en ik moet dan zeggen dat deze er ook niet verkeerd uitziet. De graphics zien er wel okay uit in de trailers, alleen soms een beetje nep. Ik zag net een trailer waar hij weg loopt van een helikopter en die helikopter zag gewoon eruit als een blik. Ik hoop wel dat er iets wordt veranderd daar aan. De screenshots zien er trouwens wel erg cool en okay uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Episode 3 is eindelijk uit! Het speelt zich af in het zonnige Marokko, Marrakesh. De targets zijn bankier Claus Strandberg en generaal Zaydan. De update bevat ook een aantal bugfixes.

Iedereen veel speel plezier in de nieuwe missie 'a gilded cage'! :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Leuk nieuws! In juli krijgt hitman 2 bonus levels! Deze missies spelen zich af op al bekende locaties, namelijk Sapienza en Marrakesh. Beide missies spelen zich af voor dat agent 47 silvio caruso en Claus Hugo strandberg heeft omgebracht. Beide missies behoren ook niet tot de oorspronkelijke storyline en zijn dus echt alleen een extraatje. Check hier de foto's:

2cc56ef221d9743c5bafead751a499b8fccd1aa5_1_419x500.png

30f05b9e4dec9fdef900e6a3c8f9d47159590509_1_690x388.png

9e1cd3f80a370453079aa6c274b71b88b57d29df_1_690x385.png

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De zomer bonus episode is sinds vandaag uit. Deze episode bevat niet 1 maar 2 missies! Deze keer met 3 targets. Een acteur op een sci-fi filmset in Sapienza en 2 mannen die de geheimen van een bouw project openbaar willen maken in Marrakesh. Beide missies spelen zich af in de nacht.

6qux02.jpg

Ook zal deze vrijdag elusive target #7 het zonnige Sapienza binnen treden. De target is deze keer niemand minder dan Gary Busey en zal 7 dagen (168 uur) beschikbaar zijn.

2akh5ok.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Over drie dagen komt eindelijk Episode 4: Bangkok, Thailand uit. Deze episode brengt ook een update waardoor je contracts van andere spelers kunt zoeken. We kunnen dus eindelijk elkaars contracts spelen en elkaar uitdagen. :)

3050331500617.364.96dd88169c7ea4077d8422bdd07ec1ad.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Morgen komt episode 5 uit en brengt ons naar Colorado. Met deze keer 4 targets op onze lijst betreden we een boerderij die word gebruikt als test terrein voor terroristen. Onze targets:

7534347883868.613.78482b01e78fe45a39dd90b9e870dbbe.jpg?width=1536&height=auto&strategy=contain

Ook zijn er updates gedaan aan contracts mode, informatie en suit invetory

7534516952116.039.cf8cf70d5df4df4fd999cd462df1114f.jpg?width=1536&height=auto&strategy=contain

Episode 5: freedom fighters zal vanaf morgen 13:00 beschikbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Is het het waard om te kopen? Heb ik nu niet al heel veel dingen gemist als "Elusive Targets"

Het is het waard, gezien het spel minstens iedere week iets nieuws krijgt (denk aan escalation contracts, featured contracts/geverifieerde speler contracts en zo nu en dan elusive targets). Het maakt niet uit dat je elusive targets hebt gemist, als we IOI mogen geloven komen er nog heel veel meer. No worries. ;) Overigens komt het laatste deel van seizoen 1, episode 6: Situs Inversus, volgende week (31-10) uit met later nog één bonus missie. Er is genoeg om mee aan de slag te gaan. Voor meer info, zie mijn post in 'games random chat' :) Bewerkt: door Danger_dog_guy_7
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...