Jump to content

HITMAN Season One


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    87

  • Platypus

    31

  • KoningJesper

    22

  • JasonStatham

    21

ID* (idee) denk ik ;)

IOI laat ons nu iedere dag een unlock zien van het Japan level en iedere dag een promo voor een level tot episode 6 verschijnt. Zo verscheen er vandaag een promo voor locatie 1: de training facility en verschijnt er morgen een van Parijs. Ook morgen een nieuwe unlock. :)

ced4e138459bbe7e2f46b2070ed307cba5ae15df.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Vanaf deze vrijdag worden er weer nieuwe elusive target rewards toegevoegd aan de game! Deze suits zijn in alle levels en game modes te gebruiken!

d6696fe7f5218d6ed44e23aefdaaba16463f2d6e_1_690x388.jpg

Ook arriveerde elusive target #14 vrijdag in Parijs. De target is super chef Gabriel Santos en zal een week beschikbaar zijn.

5c1ecd9a52c5df80699b4bde63963dd0882af7f4_1_690x388.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

De gloednieuwe kerstmissie is hier, en hoe! De features die deze update met zich mee brengt zijn:

  • Nieuwe categorie toegevoegd: Feestdag content
  • Nieuwe kerst missie toegevoegd: Holiday Hoarders
  • Nieuwe 'Secret Santa' Challenge Pack toegevoegd
  • 2 nieuwe targets: Harry "smokey" Bagnato en Marv "slick" Gonif
  • 'Santa 47' suit (unlock je door 'Secret Santa' challenges te voltooien)
  • 3 kerst unlocks toegevoegd die te gebruiken zijn in de 'Holiday Hoarders' missie.
  • Kerst style exit toegevoegd aan de 'Holiday Hoarders' missie.
    Note: de 'Holiday Hoarders' missie bevat geen live content (elusive targets) en is niet te gebruiken in contracts mode.

De missie is, zoals je misschien vermoedde, gebaseerd op de film Home Alone.

59zok4.jpg

3008vb5.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb niet echt veel van deze Hitman (nog) gespeeld, maar nu het eerste "seizoen" tot haar conclusie is gekomen, ben ik toch wel benieuwd hoe zij die de game van begin tot eind hebben ervaren erover denken. Dan bedoel ik niet zozeer echt specifiek de gamekwaliteit, maar de manier waarop er is omgegaan met het episodische karakter van de game. Eerder had ik al aangegeven dat het goed kon uitpakken als er daadwerkelijk continu interactie zou zijn tussen ontwikkelaar en community en er ook structureel goede content geleverd wordt. Maar dat er natuurlijk ook gevaren aan kleven.

Helaas heb ik dus niet echt veel (de helft) van de missies gespeeld, maar ik ben toch benieuwd naar jullie meningen.

Vooral ook omdat Squeenix samen met Sony met afstand de meeste IP's bezit waar ik groot fan van ben smile3.gif

De Final Fantasy 7 Remake gaan ze ook in episodes uitbrengen, dus vraag me echt af of ze dit met nog meer franchises gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Op 31 januari komt er dus de disc van HITMAN, waaronder ook de derde bonus missie genaamd 'Landslide':

Ook zal er (eindelijk) een professional difficulty zijn voor de spelers die een uitdaging willen:

17997158008933.637.f81f1ecb4094e670c740b9649f6dc90f.jpg

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...