Jump to content

HITMAN Season One


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    87

  • Platypus

    31

  • KoningJesper

    22

  • JasonStatham

    21

Als laatste, de game krijgt ook nog exclusieve contracten op de PlayStation 4, ‘The Sarajevo Six’.

The Sarajevo Six zijn zes bonus contracten die een eigen gesloten verhaal vertellen rondom leden van een paramilitaire unit met de naam ‘CICADA’. Agent 47 zal de wereld over reizen om zijn doelen te achtervolgen, welke zich bevinden op elke locatie in de game.

bron: http://www.psx-sense...cten-op-de-ps4/

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

De disc verschijnt pas op het einde van het jaar, wanneer alle missies uitgekomen zijn. Een code hangt af van waar je 'm pre-ordert; als het via Steam/PS Store/XBox Marketplace is, kun je 'm gewoon downloaden wanneer het beschikbaar is. Maar als je bijvoorbeeld de Collector's Edition koopt, krijg je een code.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie zal er allemaal toegang hebben tot de bèta? Ik zelf heb de game al gepreordered via de PS Store, maar de bèta spelen zal ik niet doen. Ik schijt op bèta's van games als deze. Ze zijn vergelijkbaar met stripclubs, if you know what I mean emo.gif En sowieso, waarom noemen ze het een bèta, wat is er gebeurd met de term demo. Iedereen probeert de laatste tijd een beetje fancy te doen lijkt het?

Ik ga binnenkort maar weer eens de PS3 aansluiten en de Hitman games opnieuw uitspelen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, het grote verschil tussen bèta en demo is dat een demo een deel van het spel is dat zo goed als af is, en dat een beetje dient als voorproefje of om te kijken of het spel wel je ding is. Een bèta daarentegen wordt vooral gebruikt om de game te testen en om te kijken welke veranderingen nog aangebracht kunnen worden om het spel nog beter te maken.

Ikzelf heb toch wel wat vragen met het feit dat deze bèta zo kort voor de eigenlijke release wordt uitgebracht, en of ze de game nog veel kunnen verbeteren op zo'n korte tijd aan de hand van onze feedback.

Edit: Aan diegenen die een pre-order geplaatst hebben op PS Store: Hebben jullie die theme kunnen downloaden voor je PS4? De meesten op hitmanforum.com wel, maar ik kan die nergens vinden. :N

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...