Jump to content

HITMAN Season One


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    87

  • Platypus

    31

  • KoningJesper

    22

  • JasonStatham

    21

5 uur geleden, MovieGamer zei:

Zojuist deze game voor de PS4 op bol.com besteld.

*Voor zondag 23:59 uur besteld, maandag in huis*

 

 

Goed man, veel speelplezier! Probeer tijdens het spelen altijd je tijd te nemen om dingen te ontdekken en je target zo clean mogelijk te killen. Op deze manier kan je ook langer genieten van de game. Overigens komt daar dinsdag nog de laatste bonus missie bij, dus dan slinger ik hem ook weer aan. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

52 minuten geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Goed man, veel speelplezier! Probeer tijdens het spelen altijd je tijd te nemen om dingen te ontdekken en je target zo clean mogelijk te killen. Op deze manier kan je ook langer genieten van de game. Overigens komt daar dinsdag nog de laatste bonus missie bij, dus dan slinger ik hem ook weer aan. :Y

Thanks, en kan niet wachten om mijn targets te killen.

Enige waar ik (nog) moeite mee zal hebben is het feit om rustig alles te verkennen want deze jongen heeft weinig geduld. :puh:
Ik wil namelijk altijd zo snel mogelijk naar de volgende missie. ;)

Bewerkt: door MovieGamer
Link to comment
Delen op andere websites

10 uur geleden, Platypus zei:

Als er mensen geïnteresseerd zijn, wil ik binnenkort een HITMAN contest organiseren op de PS4.

Wat had je in gedachten? Denk dat het aantal hitman fans hier niet heel groot is.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke zondag post ik een contract (dat ik zelf gemaakt heb) van een andere locatie (week 1 Parijs, week 2 Sapienza,...), en jullie moeten een zo goed mogelijke score hebben. Jullie krijgen daar tot zaterdagavond 23:59 de tijd voor. De personen op de eerste en tweede plaats krijgen punten, de rest niet. Wie aan het eind de meeste punten heeft, wint. Hoe ik de punten verdeel, moet ik nog uitzoeken, maar ik wil eerst weten of er genoeg animo voor is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ongeveer anderhalf uur tot twee uur bezig met zo'n missie, dus dat is nog even wennen voor mij.

Verder wel toffe game overigens.

 

Enige waar ik mij aan irriteer zijn de lange laadtijden.

Oja, binnenkort ook kijken naar player contracts en misschien later ook zelf maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Je merkt wel dat Jesper Kyed het niet meer componeert, maar er zit nog wel echt een mooi nummertje tussen

 

 

 

Doet me een beetje denken aan het nummertje dat ie voor de Hitman-film geschreven had.

 

 

 

Die had er van mij part gewoon nog 1x ingekund :puh:

 

F7VX0P8.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...