Jump to content

Hydra


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

is het überhaupt mogelijk om met de Hydra te ontsnappen uit dat fort? Ik kan het fort binnendringen, Hydra stelen en de lucht ingaan. Maar vanaf ik in de lucht ben loopt het mis, ik word CONSTANT neergehaald. Is het überhaupt mogelijk om er heelhuids met de Hydra vandoor te gaan? Zoja, hoe?

Ik heb echt alles al geprobeerd, scherpe bocht, looping, laag vliegen, etc etc, die raketten ontwijk je gewoon niet.

Alvast bedankt.

Mvg,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

De truc is om je Hydra behendig te bewegen op het moment dat je de waarschuwing van de missile lock-on hoort. Dit kan je doen met L1 en R1 op de PS3/4 en LB en RB op de X360/One of A en E op de PC (denk ik).

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Het punt is dat ik dit ook doe...

Ik heb nu al zeker 30 pogingen ondernomen, die eerste raket valt gewoon niet te ontwijken. Ik zie deze nooit aankomen en ben er rotsvast van overtuigd dat deze gewoon 2 meter achter me spawnt, ik heb die eerste raket nog NOOIT zien aankomen, die tweede raket valt te ontwijken en deze zie ik ook gewoon aankomen. Die eerste lijkt onzichtbaar te zijn??

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou misschien ook een Rhino Tank kunnen zijn. Die schieten ook op je wanneer je probeert op te stijgen. Er is eigenlijk niet echt een manier om die te ontwijken. Het enige wat je kunt doen is hopen dat ze niet in de buurt spawnen als je in een Jet stapt.

Je kunt misschien eerst ver weg rijden van de Jet die je wilt stelen zodat de tanks met je meerijden. Daarna snel teruggaan en instappen. Misschien dat het werkt.

Als het echt de raketten zijn van een SAM turret (die je overigens niet ziet staan) of van een vijandelijke Lazer Jet dan weet ik helaas geen oplossing. Klinkt ook best vreemd want ik persoonlijk heb er nooit last van dat ze niet te ontwijken zijn. Juist het tegenovergestelde, bij mij zijn ze makkelijk te ontwijken.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Tommy: Ja, die ja.

Het zou misschien ook een Rhino Tank kunnen zijn. Die schieten ook op je wanneer je probeert op te stijgen. Er is eigenlijk niet echt een manier om die te ontwijken. Het enige wat je kunt doen is hopen dat ze niet in de buurt spawnen als je in een Jet stapt.

Je kunt misschien eerst ver weg rijden van de Jet die je wilt stelen zodat de tanks met je meerijden. Daarna snel teruggaan en instappen. Misschien dat het werkt.

Doe ik al, anders schiet die Rhino me overhoop. :puh:

Als het echt de raketten zijn van een SAM turret (die je overigens niet ziet staan) of van een vijandelijke Lazer Jet dan weet ik helaas geen oplossing. Klinkt ook best vreemd want ik persoonlijk heb er nooit last van dat ze niet te ontwijken zijn. Juist het tegenovergestelde, bij mij zijn ze makkelijk te ontwijken.

Hmmpf. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

1. Spring uit heli met parachute

2. Probeer te landen in de grote hangaar (meest linkse hangaar)

3. Kruip in jet en selecteer mitrailleur om vijand direct om te halen

4. Vlieg weg en probeer direct barrel-rolls en loopings

Moet lukken zo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp er echt helemaal niks van. Ik zit soms nog maar 1 seconde in de lucht en BOEM, hoe kan het dan dat er mensen zijn die hier reageren dat ze er totaal geen last van hebben? Ik zit nu al zeker aan 50 pogingen en het is nu nog altijd niet gelukt..:bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Het punt is dat ik dit ook doe...

No offense, maar dan doe je dit niet goed genoeg :puh: Mij lukte het indertijd op de PS3 altijd door het snel draaien van het vliegtuig.

...ik heb die eerste raket nog NOOIT zien aankomen...

Ze zijn er nochtans wel hoor. De AA-missiles zijn zichtbaar als je achter jou kijkt. Als je het niet vertrouwt, kan je het met de video editor nog eens checken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe het mij is gelukt: Race of vlieg of whatever, zo snel als mogelijk naar de jet die in een grote hangar staat. (racen met een motor lukt mij, ik kwam geloof ik als je met je kop naar de hangar kijkt van rechts)

Stap in de jet en ga vol gas vooruit, stijg zo snel en zo steil als mogelijk op. (Als je de hangar verlaat dat je wielen als van de grond komen zeg maar)

Blijf dan steil omhoog vliegen(niet helemaal loodrecht maar een beetje naar voren), en maak een draaiende beweging, draai de camera ook vooral zo dat je naar beneden kunt kijken terwijl omhoog gaat, zo zie je snel of er iets aankomt of niet. Hoe hoger je komt hoe sneller je de politie kwijt bent, je moet wel zorgen dat je uit het gebied van zancudo komt. Beste dus om zodra je uit zancudo bent zo hoog mogelijk te gaan, dat is beter dan ver weg.

Al lukt dit bij mij ook pas bij de te veel keer :7, maar het lukte! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu toch al aan een goede 70 pogingen en het lukt nog steeds niet. Die eerste raket blijft uit het niets opduiken en kan ik nooit ontwijken.

No offense, maar dan doe je dit niet goed genoeg :puh: Mij lukte het indertijd op de PS3 altijd door het snel draaien van het vliegtuig.

Met alleen scherp draaien en L1/R1 kom je er niet. Vaak genoeg geprobeerd en de raket haalt je gewoon in.

Ze zijn er nochtans wel hoor. De AA-missiles zijn zichtbaar als je achter jou kijkt. Als je het niet vertrouwt, kan je het met de video editor nog eens checken ;)

Ik kijk constant achter me, die eerste blijkt altijd uit het niets op te duiken i.t.t. de 2de/3de/etc.

Ik heb nog niks opgenomen met de video editor, maar als ik constant achter me kijk zie je duidelijk dat de eerste raket uit het niets inslaat en de daaropvolgende raketten hebben een duidelijk traject. Alsof je niet zonder schade de basis kan verlaten.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou ik er zoals eerder gezegd van uitgaan dat dit een tank is.

En wat als je de combinatie gebruikt van scherp draaien en je pijltjes? Ik herinner me op de PS3 nog dat ik de linkerjoystick altijd naar achteren deed, terwijl ik met L1 en R1 scherp aan het draaien was. Zo krijg je een soort slalombeweging, waardoor het gemakkelijker wordt om ze te ontwijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, is geen tank, maar die AA-missiles van de basis zelf. Ik had eens dat andere snelle vliegtuig zonder wapens gestolen, ik vloog enorm laag, keek achter me en er vloog een raket uit het niets naar me toe...

Ik gebruik overigens een controller voor het vliegen, ik gebruik dus ook de linker joystick en L1/R1. ;)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...