Jump to content

Hydra


MegaPilot

Recommended Posts

Filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=qxTlsUR2A44

Leg me aub eens uit hoe ik die eerste moet ontwijken...Kan zijn dat het van een Rhino afkomstig is, maar het maakt geen drol uit hoe ik het vliegveld verlaat of hoe hoog ik wel niet zit, ik krijg altijd zo'n granaat tegen me zoals ik in het filmpje toon..

Edit: Ik heb intussen nog zo'n filmpje geschoten. Het is letterlijk ALTIJD zoals bovenstaand filmpje. 1 x word ik geraakt door zo'n niet te ontwijken projectiel zoals je op het eerste filmpje wel ziet(terwijl ik hard aan het draaien ben word ik gewoon geraakt..).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik altijd doe, is vlak over vliegen(dus niet stijgen) en direct zodra ik uit Fort Zancudo ben ga ik naar beneden en vlieg ik vlak over het moeras gebied(naar het westen dus).

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

In je filmpje doe je bijna alles goed, totdat je op het laatste moment gaat opstijgen.

Je moet vanuit die hangar zó laag vliegen dat je net 10 cm boven het hek uitkomt, dan vlieg je tot ongeveer de helft van de brug van de snelweg en dan pas stijg je op.

Wat je ook kan proberen, en dit werkte vooral op de Xbox 360 en ps3 omdat ze te weinig geheugen hadden, is de hele tijd achter je kijken en eruit vliegen, dan spawnen die raketten namelijk niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is in ieder geval geen geleide raket, want dan zou je een raket alert (piepjes) krijgen, en die zijn er niet.

Wel hoor en zie ik een raket voorbijvliegen vlak na de inslag van het projectiel, maar dit lijkt een niet geleide raket te zijn en hij mist de jet ruim.

Waar het mij het meest aan doet denken is een kogel uit het kanon van de andere Lazer die je op ongeveer 0:17 linksboven in beeld ziet.

Een Rhino lijkt me ook onwaarschijnlijk omdat je dan na één schot verpulvert bent.

Op de PS3 krijg je meestal één Lazer achter je aan die met geleide raketten schiet, en dan werken de bovenstaande ontwijkingsmanoeuvres meestal wel.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...