Jump to content
Joriz

'Red Dead Redemption komt binnenkort naar de Xbox One!'


gallery_1_5_62680.jpg

Goed nieuws voor Red Dead Redemption fans! Het meer dan vijf jaar oude PlayStation 3 en Xbox 360 spel komt wellicht binnenkort naar de XBox One. In dit Rockstar Games spel speel je als outlaw John Marston aan het begin van de twintigste eeuw in het wilde westen van Amerika. Het spel is meer dan GTA op een paard en is wellicht zelfs beter dan GTA. shiny.gif

Helaas is dit mooie spel dus enkel op deze oude consoles te spelen, maar hiet komt waarschijnlijk binnenkort verandering in. Red Dead Redemption komt waarschijnlijk binnenkort naar de Xbox One. Niet in een nieuwe versie, maar via het op de E3 gamebeurs aangekondigde nieuwe Xbox One Backward Compatibility systeem. Met deze nieuwe gratis functie kan je je Xbox 360 spellen in je Xbox One stoppen. Er is echter wel een maar. Het werkt niet direct. Microsoft dient nog extra werk te doen per spel en op dit moment staat Red Dead Redemption nog niet in de spellenlijst die de Xbox One gaat ondersteunen.

De Backward Compatibility functie moet Microsoft dus per spel gaan maken. Nadat Microsoft dit heeft gedaan kan je wel je save games en andere data meenemen van de Xbox 360 naar Xbox One. Online functionaliteit werkt met de Backward Compatibility systeem ook op beide consoles. Je kan dan dus gewoon tegen mensen op Xbox One en Xbox 360 spelen. static.gif

Welke spellen Microsoft nog meer Backwards Compatibility gaat geven doen ze aan de hand van input van de spelers. Op dit moment kunnen we zelf stemmen welke Xbox 360 spellen we ook op de Xbox One willen laten werken. Het goede nieuws is dus dat Red Dead Redemption met meer dan 21.600 stemmen bovenaan staat!

Stem dus ook mee op de Xbox Feedback website om te zorgen dat Red Dead Redemption ook snel op de Xbox One gaat werken!

Opvallend is trouwens dat Grand Theft Auto IV op de 15e plek staat. Mogelijk staat dit spel flink lager aangezien GTA4 wel naar de PC is gekomen en Red Dead Redemption helaas tot nu toe enkel op PlayStation 3 en Xbox 360 speelbaar is.

Wat vind jij van deze nieuwe functionaliteit? Heb jij nog veel Xbox 360 spellen liggen die je graag weer zou willen spelen?

Bron: Xbox feedback

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als het ook op de PS4 zou komen had ik meteen m'n PS3 verkocht met wat games erbij zodat ik een PS4 kon kopen, maar helaas. De titel is wellicht een beetje misleidend: Ik dacht meteen dat hij opnieuw uit zou komen op de One, maar:

Red Dead Redemption komt waarschijnlijk binnenkort naar de Xbox One.

Do I have to say more?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb gisteren al even gestemd, uiteraard op Red Dead Redemption en ook GTA IV en Max Payne 3.

Heb echter een aantal weken geleden de meeste Xbox 360 games verkocht. Maar gelukkig heb ik RDR gehouden. Nu maar hopen dat we hem snel te zien krijgen tussen de lijst! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Boeie. Heb RDR op de 360 en ik heb geen One. :puh: Zowiezo heb ik RDR nu wel gezien. Heb de story 3x gedaan en ben met Jack en John van alles geweest wat ik maar kon bedenken. :puh: Moordenaar, politie, dief, held, soldaat, zwerver, ganglid, boer, jager, outlaw en weet ik veel wat.

Er zou gewoon een DLC moeten komen als ik RDR weer wil doen. Maar dan wel voor Single player.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb nog veel PS3 games die ik wil spelen op de Ps4.

Dat PsNow maar snel naar Europa komt. honger.gif

Let wel dat PSNow een geheel anders iets is dan via Backward Compatibility waarbij de game op de console draait. Bij PSNow wordt het naar je console gestreamed waardoor het niet minder geschikt is voor games met snelle reactie (zoals shooters), daarnaast moet je er ook nog extra voor betalen ook.
Er is echter wel een maar. Het werkt niet direct. Microsoft dient nog extra werk te doen per spel en op dit moment staat Red Dead Redemption nog niet in de spellenlijst die de Xbox One gaat ondersteunen.
Zoals aangegeven door Microsoft hoeft de ontwikkelaar zelf niets te doen. Ze hoeven enkel toestemming te geven (heeft o.a. te maken licenties e.d. die veranderd of verlopen kunnen zijn) waarna Microsoft ze publiceert. Mogelijk dat er per spel een speciale configuratie gemaakt wordt waardoor het beter draait, maar daar blijft het dan ook bij.

Hoop in ieder geval dat ze RDR (snel) beschikbaar maken, op de XB360 heb ik hem nooit uitgespeeld. bloos.gif (Heb de 360 inmiddels niet meer)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad. Maar omdat de One (en PS4) eigenlijk kreupele PC's zijn zit de kans er misschien in dan het nog gebeurt. Blijven duimen. thumbsup2.gif

Is het nu eens gedaan om constant op consoles te kakken? Ik begrijp dat je een hekel hebt aan consoles, maar je hoeft er niet heel de tijd kinderachtige opmerkingen over te maken. Van een globale moderator had ik meer volwassenheid verwacht eerlijk gezegd. Ik hoop dat RDR niet naar PC komt, al is het maar om jou te pesten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Inderdaad. Maar omdat de One (en PS4) eigenlijk kreupele PC's zijn zit de kans er misschien in dan het nog gebeurt. Blijven duimen. thumbsup2.gif

Is het nu eens gedaan om constant op consoles te kakken? Ik begrijp dat je een hekel hebt aan consoles, maar je hoeft er niet heel de tijd kinderachtige opmerkingen over te maken. Van een globale moderator had ik meer volwassenheid verwacht eerlijk gezegd. Ik hoop dat RDR niet naar PC komt, al is het maar om jou te pesten.

Als ik iets een kinderachtige reactie vind is het die van jou wel. Hij zegt alleen maar dat een Console een wat slechtere versie van een PC is en dat er nog wat hoop in de lucht is voor een PC versie.

En ik sta helemaal achter het idee van een PC versie.

Bewerkt: door Ezra24rct3

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goede zaak dat Microsoft de gamer zelf ook een stem geeft. Zou mooi zijn als de One-bezitters binnenkort RDR kunnen doen op hun 'current-gen' console!

Dan hoop je op een PC-versie... nope.gif

Inderdaad. Maar omdat de One (en PS4) eigenlijk kreupele PC's zijn zit de kans er misschien in dan het nog gebeurt. Blijven duimen. thumbsup2.gif

Ga eens doen aan een vechtsport, want het is pijnlijk om iemand met zoveel opgekropte woede te zien. Gooi het er eens uit!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als ik iets een kinderachtige reactie vind is het die van jou wel. Hij zegt alleen maar dat een Console een wat slechtere versie van een PC is en dat er nog wat hoop in de lucht is voor een PC versie.

En ik sta helemaal achter het idee van een PC versie.

Nee dat zegt hij niet, hij zegt dat een console een 'kreupele' pc versie is. Die woordkeuze vind ik gewoon kinderachtig. En dit is trouwens niet de eerste post waarin hij op consoles kakt. Ik begin het stilletjes aan beu te worden.

Bewerkt: door Platypus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...