Jump to content
Joriz

Filmpje: Elk personage van GTAV gaat dood!


Laat ik het GTA5 plot maar even 'verklappen' met het onderstaande filmpje. Elk personage in GTAV gaat namelijk dood! Het onderstaande filmpje is hier het grote bewijs van. Wederom een cool filmpje dus wat er met wat de Rockstar Editor en Sjaak327's Simple trainer is gemaakt. Het is dus nog steeds een goede keuze van Rockstar Games dat ze zo'n uitgebreide video editor aan het spel hebben toegevoegd. Deze editor komt binnenkort ook in aangepaste versie naar PlayStation 4 en Xbox One. Een exacte datum hiervoor is nog niet bekend, al beweert Rockstar Games dat Rockstar Editor deze zomer nog gaan zien op de 'next-gen' consoles. thumbsup2.gif

Alvast een goede nachtrust toegewenst met het onderstaande filmpje! biertje.gif



Let op: Deze video bevat geen spoilers van het verhaal. puh2.gif

Ben je ook een leuk GTA nieuwtje tegen gekomen of werk je zelf aan wat bijzonders wat je met iedereen wilt delen? Laat het me dan weten zodat het ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron video:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Laat goed enkele bugs zien van de engine :puh:

Weet niet of je dingen in giga slow motion van een spel als bug kunt bestempelen. Het is immers altijd simulatie en dus blijf je dit soort dingen houden. Zolang je het maar niet goed merkt op normale snelheid, want dan vind ik het wel een bug.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...