Jump to content

Facebook-app werkt niet (Android)


MidnightMayhem

Recommended Posts

Beste forumleden,

Sinds vandaag zit ik toch wel met een vervelend probleem op mijn smartphone. Mijn Facebook-app opent naar behoren, filmpjes en foto's werken en liken lukt, maar als ik ook maar op de één of andere manier mijn toetsenbord in de app gebruik (voor het opzoeken van mensen, het plaatsen van statussen of het reageren op foto's of filmpjes) dan herstart de app, stuurt hij mij naar dezelfde pagina maar is er niets opgeschreven. Het typen lukt, het is de enter-knop van de app die niet meer werkt.

Kan ik dit oplossen? Ik heb de app al tweemaal geherinstalleerd, totnogtoe zonder resultaat. Ik heb Android 4.2.2 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee wat ze aan het flikken zijn met hun applicatie voor Android, maar ik heb er sinds een maand of twee ook enorm last van. Maar goed, wat je ook kunt proberen is om bij Applicatiebeheer eens op "Gegevens wissen" en "Cache legen" te tikken. Bij andere apps had dit bij mij meestal veel effect. Ik run overigens Android 5.0, maar in principe mag dat niet veel uitmaken ivm de app.

Link to comment
Delen op andere websites

Geen echte oplossing voor het probleem, maar je kunt altijd nog via je browser naar m.facebook.com gaan en vanaf daar je ding doen!

Als het geen echte oplossing is houd dan ook gewoon je mond dicht. >>> Door Big Boss: Kom, kom. Zelfs als is het maar een alternatief, dan nog hoef je niet zo te reageren.<<<

Zoals Teka al zei moet je even je Cache legen en je Gegevens wissen. Ook kan het zijn (op Andriod) dat je FB-app op de achtergrond nog aanstaat. Dit kan (bij mij) ook nog wel eens voor problemen zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee wat ze aan het flikken zijn met hun applicatie voor Android, maar ik heb er sinds een maand of twee ook enorm last van. Maar goed, wat je ook kunt proberen is om bij Applicatiebeheer eens op "Gegevens wissen" en "Cache legen" te tikken. Bij andere apps had dit bij mij meestal veel effect. Ik run overigens Android 5.0, maar in principe mag dat niet veel uitmaken ivm de app.

Ik heb het ook al gemerkt dat de app tot bijna dagelijks toe geüpdatet wordt en steeds slechter gaat werken :N

Zoals Teka al zei moet je even je Cache legen en je Gegevens wissen. Ook kan het zijn (op Andriod) dat je FB-app op de achtergrond nog aanstaat. Dit kan (bij mij) ook nog wel eens voor problemen zorgen.

Ik heb dit ook al enkele keren gedaan, telkens zonder resultaat..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen idee wat ze aan het flikken zijn met hun applicatie voor Android, maar ik heb er sinds een maand of twee ook enorm last van. Maar goed, wat je ook kunt proberen is om bij Applicatiebeheer eens op "Gegevens wissen" en "Cache legen" te tikken. Bij andere apps had dit bij mij meestal veel effect. Ik run overigens Android 5.0, maar in principe mag dat niet veel uitmaken ivm de app.

Ik heb het ook al gemerkt dat de app tot bijna dagelijks toe geüpdatet wordt en steeds slechter gaat werken :N

Dit dus! Heb al een bericht geplaatst op hun app-pagina in de Play Store, maar heb tot nu toe nog geen antwoord gehad. Het is raar aangezien ik nooit last had van de Facebook-app.. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Dit dus! Heb al een bericht geplaatst op hun app-pagina in de Play Store, maar heb tot nu toe nog geen antwoord gehad. Het is raar aangezien ik nooit last had van de Facebook-app.. :{

Om over Messenger dan nog maar te zwijgen..

Anyway, het probleem is opgelost. Ik heb Facebook voor de zoveelste keer van mijn smartphone afgezwierd, en elk spoor ervan verwijderd (de katanga map oa) en nu werkt hij weer - niet naar behoren, maar het werkt terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...