Jump to content

[PS4] Car Meeting + dragraces (Serieuze spelers)


VladjePutini

Recommended Posts

Hallo :*D

Ik (VladjePutini) organiseer samen met mijn Crew (Russia Street Racing) een aantal keren per maand een Car Meeting. Deze Car Meetings zijn voornamelijk op zondagavond en begin dan meestal rond een uur of 20:30 / 21:00.

Wat is een Car Meet?

1. Parkeerplaats - CHECK!

2. Auto's - CHECK

3. Veel spelers - CHECK

We bezoeken meerdere parkeerplaatsen om elkaar de vetste auto's te showen - probeer het netjes te houden en geef elkaar de ruimte. Een keer botsen is natuurlijk niet erg, maar doe het niet opzettelijk. Ondertussen worden er ook foto's gemaakt zodat je jezelf later kunt terugzien op Instagram (IG: VladjePutini)

LET OP! Er zijn wel regels..

Wij houden er niet van als spelers gaan schreeuwen in de headset (deze is overigens niet verplicht - maar wel erg handig!), vervelend gaan doen, opzettelijk botsen etc. en bovenal het "elkaar-neerschieten-omdat-het-leuk-is-verhaal" is uit den boze! . Want dan is het.. "Die zien we nooit meeeeeer, terug!"

Heb ik je interesse gewekt? Voeg me dan toe op de PSN.

PSN: VladjePutini

PSN: Jeeeteee (goede vriend - hij kan je ook verder helpen!)

:dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ff een vraagje kan ik mijn ps3 account meenemen na ps4 houd io dan alles zoals mijn account auto's en geld?

Yep, geen probleem. @VladjePutini....ik zal je adden.. Kom ik ook eens kijken. Add mij anders even: TinuZzZ72

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Meeting kon helaas niet doorgaan vanwege gezeur met servers van Rockstar afgelopen zondag 28 juni. Daarom is de meeting verplaatst naar volgende week zondag om 21:00 / 21:30.

Tot dan!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...