Jump to content

Brugklas=kutklas


super_senne

Recommended Posts

Sorry moest ik even kwijt

Ik haat mijn klas echt, allemaal zo dom. Dit ia trouwens een van de redenen waarom ik me voor me eigen lleeftijdsgenoten (de meeste) schaam...

(Foto komt er zo aan)

post-138825-0-99671100-1435089882_thumb.jpg

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    5

  • Tommy-Vercetti

    3

  • IndoGuus

    3

  • Danger_dog_guy_7

    3

Sorry moest ik even kwijt

Ik haat mijn klas echt, allemaal zo dom. Dit ia trouwens een van de redenen waarom ik me voor me eigen lleeftijdsgenoten (de meeste) schaam...

(Foto komt er zo aan)

Ik kan eigenlijk niet echt uit de afbeelding halen waardoor je gehele klas een mindere klas is, waarvoor je je zou moeten schamen. Het enige wat ik zie is een klein stukje van de woordenwisseling waarvan ik de context niet begrijp.

Juist voor emoties waar iemand anders niet echt op kan reageren kan je volgens mij beter een statusupdate gebruiken. :Y

Maar goed, bekijk het positief: het is bijna vakantie en volgend jaar kom je waarschijnlijk in een andere klas met andere mensen. (zo niet kan je het altijd aangeven bij je school) :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry moest ik even kwijt

Ik haat mijn klas echt, allemaal zo dom. Dit ia trouwens een van de redenen waarom ik me voor me eigen lleeftijdsgenoten (de meeste) schaam...

(Foto komt er zo aan)

Ik kan eigenlijk niet echt uit de afbeelding halen waardoor je gehele klas een mindere klas is, waarvoor je je zou moeten schamen. Het enige wat ik zie is een klein stukje van de woordenwisseling waarvan ik de context niet begrijp.

Juist voor emoties waar iemand anders niet echt op kan reageren kan je volgens mij beter een statusupdate gebruiken. :Y

Maar goed, bekijk het positief: het is bijna vakantie en volgend jaar kom je waarschijnlijk in een andere klas met andere mensen. (zo niet kan je het altijd aangeven bij je school) :tu:

Mooi gezegd Nicola. En Senne, het komt allemaal wel goed joh. Ik zat precies in hetzelfde schuitje in de brugklas, naast dat de klas niet leuk was werd ik ook heel erg gepest. Als afleiding deed ik maar heel goed m'n best op school, want: wat moet je anders? Je kan depri in een hoekje zitten maar ook het probleem tackelen. Toen ik mijn grenzen had aangegeven werd ik in de 2e in een fantastische groep geplaatst waar ik helemaal opbloeide.. dus er is nog hoop! Succes jongen :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Zeg gewoon tegen je docent/directeur/moeder/kat dat je klas vol met teringlijertjes zit die je onderdukken. Gegarandeerd succes! :)

Sorry, maar dat advies heeft niet veel effect (althans bij mij).

Tuurlijk, de docent/directeur/moeder/hond weet hier dan vanaf.

Maar dan gaan ze je gewoon buiten school opwachten of gaan ze kleiner pestgedrag vormen (tegen stoel aantikken, met gummetjes gooien, etui jatten).

Ik werd in de eerste klas niet echt gepest, meer getreiterd omdat ik vrijwel geen vrienden in die klas had.

Uiteindelijk kwam ik erachter dat ze veel mensen treiterden dus ik deed gezellig mee om zo zelf niet getreiterd te worden :7

Wat ik ook ging doen is bijvoorbeeld een grotere bek hebben, geen respect meer hebben voor niemand in die klas en je gewoon groot maken met nonsense verhalen.

In de tweede en derde klas was ik uiteindelijk nog steeds 'vriendeloos' dus ik dacht: ligt het niet gewoon aan mijzelf dat ze mij niet leuk vinden?

Wat ik ging doen is meer luisteren naar die muziek (in die tijd Ali B & Partysquad - Rampeneren) en ook draaien, vervolgens vonden ze mij cool en toen begon ik vrienden te krijgen :D

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, dit is allemaal gebaseerd op mijn persoonlijke avontuur op school, maar veel succes verder en maak je maar geen zorgen. Alles komt goed! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd in de eerste klas niet echt gepest, meer getreiterd omdat ik vrijwel geen vrienden in die klas had.

Uiteindelijk kwam ik erachter dat ze veel mensen treiterden dus ik deed gezellig mee om zo zelf niet getreiterd te worden :7 (hufterig is dat zeg)

Wat ik ook ging doen is bijvoorbeeld een grotere bek hebben, geen respect meer hebben voor niemand in die klas en je gewoon groot maken met nonsense verhalen. (schaam jezelf, alsjeblieft)

In de tweede en derde klas was ik uiteindelijk nog steeds 'vriendeloos' dus ik dacht: ligt het niet gewoon aan mijzelf dat ze mij niet leuk vinden?

Wat ik ging doen is meer luisteren naar die muziek (in die tijd Ali B & Partysquad - Rampeneren) en ook draaien, vervolgens vonden ze mij cool en toen begon ik vrienden te krijgen :D (jezelf veranderen voor een ander is één van de domste dingen die je kan doen)

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, dit is allemaal gebaseerd op mijn persoonlijke avontuur op school, maar veel succes verder en maak je maar geen zorgen. Alles komt goed! :)

aan dit advies heb je geen kut, jezelf gedragen als een lul en je levensstijl veranderen is waardeloos.

Als tip geef ik om op een vechtsport te gaan: kickboksen, karate. Als er ook maar één aan je komt sla je hem op z'n bek. En als ze gaan zeiken zeg je dat het uit zelfverdediging was ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd in de eerste klas niet echt gepest, meer getreiterd omdat ik vrijwel geen vrienden in die klas had.

Uiteindelijk kwam ik erachter dat ze veel mensen treiterden dus ik deed gezellig mee om zo zelf niet getreiterd te worden :7 (hufterig is dat zeg)

Wat ik ook ging doen is bijvoorbeeld een grotere bek hebben, geen respect meer hebben voor niemand in die klas en je gewoon groot maken met nonsense verhalen. (schaam jezelf, alsjeblieft)

In de tweede en derde klas was ik uiteindelijk nog steeds 'vriendeloos' dus ik dacht: ligt het niet gewoon aan mijzelf dat ze mij niet leuk vinden?

Wat ik ging doen is meer luisteren naar die muziek (in die tijd Ali B & Partysquad - Rampeneren) en ook draaien, vervolgens vonden ze mij cool en toen begon ik vrienden te krijgen :D (jezelf veranderen voor een ander is één van de domste dingen die je kan doen)

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, dit is allemaal gebaseerd op mijn persoonlijke avontuur op school, maar veel succes verder en maak je maar geen zorgen. Alles komt goed! :)

aan dit advies heb je geen kut, jezelf gedragen als een lul en je levensstijl veranderen is waardeloos.

Als tip geef ik om op een vechtsport te gaan: kickboksen, karate. Als er ook maar één aan je komt sla je hem op z'n bek. En als ze gaan zeiken zeg je dat het uit zelfverdediging was ;)

Nee, aan dit advies heb je wat :{

Iemand in elkaar slaan en vervolgens zeggen uit zelfverdediging, hangen zeker nergens camera's op jullie school?

Ach, jullie moeten het zelf weten. Ik heb mijn tijd gehad en heb nu wel (genoeg) vrienden.

Ik wens Senne gewoon veel succes verder ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Jullie zijn wel aardig allemaal.

Oh ja voor de mensen die afvroegen wat het hele gesprek was, het draait er eigenlijk om dat ik een grapje maakte dat meisje zei bek dicht zonder reden en toen was er ineenkeer allemaal poep enzo.

Bewerkt: door super_senne
Link to comment
Delen op andere websites

Senne, het punt is dat je weinig aan vrienden hebt als je er niet op aankunt. Ik was op school vroeger ook een rotjoch die zich niks om een ander bekommerde, daarin ben ik nu wel iets verandert. Ik ken veel mensen, maar veel "vrienden" heb ik niet. Ik heb een hele goeie kameraad, waarmee ik veel omga. Een belangrijke vriend/kameraad/maat vind ik meer dan genoeg. Het ligt eraan welke eisen jezelf stelt.

Je zou jezelf de vraag moeten stellen: Wil je wel vrienden worden met mensen die jou misschien niet mogen. Ik denk dat het niet zoveel zin heeft. Blijf vooral jezelf, dan vind je vanzelf "vrienden" die bij JOU passen. Jij moet jezelf niet passend gaan maken, dan kom je ook niet verder.

Ik heb verder eigenlijk nooit in een dergelijke positie gezeten dat ik gepest werd. Zoals ik ook al eerder in een topic geplaatst heb: Ik was vroeger een jongen die juist met iedereen ouwehoerde en grote mond had, zodat niemand met mij zou sollen. Je kan zeggen dat mijn plan gewerkt heeft alleen je schiet er niks mee op, want uiteindelijk heb ik ook mensen afgestoten die ik wel aardig vond. Ik heb nu een hele lieve vriendin en een goede vriend. Dit vind ik meer dan genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik werd op de basisschool ook gepest en liet alles gewoon gaan, dat was een grote fout. Achteraf denk ik: ik had meer van me af moeten bijten, maar tegen een groep ben je niks. Probeer het vooral een beetje uit de weg te gaan, maar je gaan verstoppen is ook weer over de top. Mijn eerdere advies van de vechtsport kun je ook overwegen, maar je moet wel goed zijn een hele groep aan te kunnen. Gewoon vermijden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Met geweld los je niks op DDG. Ze worden misschien bang voor je als je een karate-trap uitdeelt, maar tegen een groep begin je weinig. Het hele middelbare schoolleven bestaat uit pesten of gepest worden. Val je niet op dan ben je té stil, ben je aanwezig dan wordt je gepest omdat je druk bent. Ze vinden altijd een reden.

Een terechte opmerking van IndoGuus: Je ziet hier voor school. Tuurlijk moet je het ook leuk hebben, maar zolang jij je focust op school gaat het vast beter.

In welke klas zit je, Senne? En welk niveau?

Link to comment
Delen op andere websites

Met geweld los je niks op DDG. Ze worden misschien bang voor je als je een karate-trap uitdeelt, maar tegen een groep begin je weinig. Het hele middelbare schoolleven bestaat uit pesten of gepest worden. Val je niet op dan ben je té stil, ben je aanwezig dan wordt je gepest omdat je druk bent. Ze vinden altijd een reden.

Een terechte opmerking van IndoGuus: Je ziet hier voor school. Tuurlijk moet je het ook leuk hebben, maar zolang jij je focust op school gaat het vast beter.

In welke klas zit je, Senne? En welk niveau?

ik ben niet echt de gepeste op pester. Ik ben die ene dood normale jongen die eigenlijk weinig opvalt maar stiekem een top leven heeft. Als ik zie dat er iemand gepest wordt doe ik nooit mee, maar af en toe een beetje lachen doe ik dan wel weer, maar ja.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...