Jump to content

Brugklas=kutklas


super_senne

Recommended Posts

En nu wel een leuke klas? Ik hoop het wel.

De belangrijkste reden dat ik VWO doe, is omdat ik in de brugklas bij een paar lompe boeren in zat. Zij denken stoer te zijn, door de zwakste schakel aan te pakken. Ik heb me erover heen gezet, telkens als ik er (vooral 1) zie, denk ik: 'Ik kom er beter uit dan jij.' Als ze jou niet mogen, zorg er dan voor dat je sterk in je schoenen staat. Er komt vast wel een klas waarin bijna iedereen een chill is, populariteit is een factor in het leven waardoor veel mensen dingen doen die ze niet willen doen. Denk maar zo, ze zijn niet wijzer, sta er boven en laat ze doen wat ze doen. Het houdt dan vanzelf wel op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    5

  • Tommy-Vercetti

    3

  • IndoGuus

    3

  • Danger_dog_guy_7

    3

Haha ik ken jouw manier van aanpak heel erg Aron, ik deed destijds hetzelfde. Ik lachte dan ook heftig toen ik later een van die pesters als vuilnisman zag werken. Stereotype in the flesh. Heb je al enig idee welke kant je op wil gaan qua profiel?

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik ken jouw manier van aanpak heel erg Aron, ik deed destijds hetzelfde. Ik lachte dan ook heftig toen ik later een van die pesters als vuilnisman zag werken. Stereotype in the flesh. Heb je al enig idee welke kant je op wil gaan qua profiel?

Ik doe E en M. Ik ga Rechten of Geschiedenis studeren, zoals de zaken er nu voorstaan.

En wat precies is er mis met een vuilnisman?

Op zich niks natuurlijk, maar het is nou niet echt de beste baan die je kunt krijgen en en zeker niet als ze denken dat ze nodig stoer moesten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik ken jouw manier van aanpak heel erg Aron, ik deed destijds hetzelfde. Ik lachte dan ook heftig toen ik later een van die pesters als vuilnisman zag werken. Stereotype in the flesh. Heb je al enig idee welke kant je op wil gaan qua profiel?

Ik doe E en M. Ik ga Rechten of Geschiedenis studeren, zoals de zaken er nu voorstaan.

En wat precies is er mis met een vuilnisman?

Op zich niks natuurlijk, maar het is nou niet echt de beste baan die je kunt krijgen en en zeker niet als ze denken dat ze nodig stoer moesten doen.

Mwa als je weet dat zij +- evenveel verdienen zonder diploma als ik met diploma, denk je toch 2x na hoor :N.

Goed ik zit sowieso in een onderbetaalde sector maar ik hou van men werk en dat maakt veel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Mwa als je weet dat zij +- evenveel verdienen zonder diploma als ik met diploma, denk je toch 2x na hoor nope.gif.

Goed ik zit sowieso in een onderbetaalde sector maar ik hou van men werk en dat maakt veel goed.

Dit dus, ik verdiende met mijn bijbaantje als vuilnisman 2 keer zo veel als nu met een baan waar ik opleidingen voor heb gevolgd, en waar je je kennis ook nog op peil moet houden.

Anderzijds, vuilnisman zijnde was zeker geen verkeerd baantje, en zeker niet als het lente/zomer was, rond die tijd mis ik mijn vuilnis ophalende tijd echt.

Maatschappelijk sta je dan niet zo hoog op de ladder, maar ach, ook dat werk moet gedaan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Mwa als je weet dat zij +- evenveel verdienen zonder diploma als ik met diploma, denk je toch 2x na hoor :N.

Goed ik zit sowieso in een onderbetaalde sector maar ik hou van men werk en dat maakt veel goed.

Dit dus, ik verdiende met mijn bijbaantje als vuilnisman 2 keer zo veel als nu met een baan waar ik opleidingen voor heb gevolgd, en waar je je kennis ook nog op peil moet houden.

Anderzijds, vuilnisman zijnde was zeker geen verkeerd baantje, en zeker niet als het lente/zomer was, rond die tijd mis ik mijn vuilnis ophalende tijd echt.

Maatschappelijk sta je dan niet zo hoog op de ladder, maar ach, ook dat werk moet gedaan worden.

Maw, ze moeten sommige lonen wel wat hoger leggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...