Jump to content

Transfermarkt


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Klopt helemaal! Een paar dagen geleden zag ik toevallig op een website dat Ramos net zoveel verdient als de gemiddelde selectiespeler, dus niet zo veel als grootverdieners als Ronaldo, Bale en Benzema. Ramos zijn salaris zat daar redelijk ver onder. Als hij dan nóg minder zou krijgen, kan je dit niet anders dan respectloos noemen van Real Madrid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    48

  • TekaLoca

    32

  • JasonStatham

    24

  • Crazy-Ghost

    21

Volgens verschillende media wil Real Madrid Ramos zijn salaris fors verlagen als hij een nieuw contract wilt. Ik vind dat je dat niet kunt maken bij een speler die enorm veel voor de club betekend heeft in verschillende opzichten. Real smijt maar met geld, maar iemand die de club al tien jaar dient, wordt als 'stront' behandeld. Zo zie ik het tenminste en Ramos volgens de media ook. Natuurlijk zijn de media tegenwoordig alles behalve betrouwbaar en zou het verhaal misschien wel pure onzin zijn, maar als dit de waarheid is of als er een kern van waarheid inzit snap ik Ramos maar al te goed dat hij weg wilt.

Het nieuwe contractvoorstel bevat absoluut geen forse verlaging. Ramos verdiend op dit moment 6 miljoen, hij eist 10 miljoen en Perez heeft hem een bod gedaan van 8 miljoen. Daarmee zal Ramos nummer 3 op de loonlijst zijn na Ronaldo en Gareth, meer dan redelijk lijkt mij? Ik geloof totaal niet dat hij als stront word behandeld, hij is immers captain van het elftal en word gezien als de leider van het elftal zowel op het veld als in de kleedkamer. Ik ben ervan overtuigd dat Ramos' zaakwaarnemer de media gebruikte om zijn onderhandelingspositie flink te versterken. Echter heeft hij hiermee Perez wel flinke last bezorgd omdat hij nog in onderhandeling was met de Gea en United nu toch weer een sterkere hand heeft. Het is nu namelijk een geval van 'willen jullie de Gea? Dan willen wij Ramos voor deze prijs.'
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens geruchten gaat Arsenal ook nog eens Arturo Vidal kopen van Juventus. Als dat echt zo is en als ze niet teveel spelers verliezen zie ik ze zeker als titelkandidaat, al is een extra verdediger ook geen overbodige luxe.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens geruchten gaat Arsenal ook nog eens Arturo Vidal kopen van Juventus. Als dat echt zo is en als ze niet teveel spelers verliezen zie ik ze zeker als titelkandidaat, al is een extra verdediger ook geen overbodige luxe.

Arsenal speelt zowat elk seizoen voetbal van een titelkandidaat, maar kan vaak matchen met 60+% balbezit en enorm veel kansen niet winnen. Erg jammer.
Link to comment
Delen op andere websites

Miranda van Atlètico naar Inter Milan.

Mandzukic van Atlètico naar Juventus

Kondogbia van AS Monaco naar Inter Milan.

Khedira van Real Madrid naar Juventus.

Wat denken jullie, is Serie A weer op de weg terug? Valt mij wel op dat er deze transferperiode heel veel spelers naar Italië vetrekken, terwijl die in eerdere jaren denk ik naar Engeland gegaan zouden zijn. Ook wordt AC Milan aan allemaal spelers gelinkt. Het is natuurlijk wel jammer dat Tevez nu weg is. Wordt de competitie dit jaar beter denken jullie?

Link to comment
Delen op andere websites

Jackson naar Atletico, Clyne naar Liverpool, Danilo naar Real Madrid (maar dat was al langer gekend) :Y

Werd hoog tijd voor J Martinez om een stap hogerop te maken, wat een geweldenaar kan dat soms zijn.
Wat denken jullie, is Serie A weer op de weg terug? Valt mij wel op dat er deze transferperiode heel veel spelers naar Italië vertrekken, terwijl die in eerdere jaren denk ik naar Engeland gegaan zouden zijn. Ook wordt AC Milan aan allemaal spelers gelinkt. Het is natuurlijk wel jammer dat Tevez nu weg is. Wordt de competitie dit jaar beter denken jullie?

Serie A lijkt inderdaad op de weg terug, met Juventus als aanvoerder. Behalve hun finaleplek in de CL, waren er natuurlijk ook twee teams in de halve finales van de EL. De Italiaanse toppers lijken allemaal een heldere beleid te gaan voeren en dat trekt de spelers wel aan denk ik. Er word meer geïnvesteerd in de jeugdacademies en steeds meer stadions worden gemoderniseerd/gebouwd. Het draait uiteindelijk allemaal om goede management en financiële stabiliteit en nieuwe voorzitters/aandeelhouders bij de Italiaanse clubs lijken daar wel in te geloven. Daarnaast is er sinds dit jaar een nieuwe TV deal met Sky Italia en Mediaset die ervoor gaat zorgen dat iedere club miljoenen meer gaat verdienen.

Vaak lijkt het alsof het zo slecht gaat dat er geen weg meer omhoog is, maar met de Bundesliga leek het ook steeds slechter te gaan de vorige decennia, maar uit goed beleid is er weer een weg omhoog gevonden voor meerdere clubs. Dortmund was in 2005 bijna failliet, maar 5 jaar later waren ze weer kampioen en later ook nog nummer 2 van Europa. Vooralsnog blijft het jammer wat er met Parma is gebeurd, maar de toekomst voor het Italiaans voetbal ziet er wel goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Montoya ook naar Inter. Shaqiri zou van Inter op weg zijn naar Stoke City (wtf? :7) en Arda Turan zou ook op weg zijn naar Barça. Weet niet goed wat ze hier mee willen, al kan 'ie natuurlijk wel geweldig ballen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...