Jump to content

Transfermarkt


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    48

  • TekaLoca

    32

  • JasonStatham

    24

  • Crazy-Ghost

    21

Snap niet waarom voetballers als Neymar niet reageren op van die idiote geruchten. Ik zou als ik Neymar was meteen een bericht in de wereld sturen dat ik veel te graag prijzen win, dat United beneden m'n stand is en dat het Engels voetbal in de Champions League geen bal te zoeken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor James betaalde Real 80 miljoen terwijl die een gewoon seizoen achter de rug had en een goed WK(aka: 6 wedstrijdjes give or take). Om nog maar te zwijgen van de 70 miljoen voor Sterling, die nog niets bewezen heeft.

Dan is 74 miljoen voor een speler die een superseizoen achter de rug heeft logischer imo. Voor Bale(die dan na een redelijk seizoen een superseizoen had) gaven ze wel 100 miljoen..

Ik probeer niet te ontkrachten dat de transfermarkt gewoon nergens meer over gaat, maar KDB is z'n geld toch meer waard dan Sterling om maar een voorbeeld te geven.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Victor Valdes zou naar Besiktas getransfereerd zijn (volgens de UCL-pagina). Ik vind er echter niets van terug op de website van beide clubs. Een officieel bericht lijkt er wel aan te komen geloof ik.

Jammer dat hij zich nooit heeft kunnen doordrukken bij Man U, maar met De Gea als eerste doelman weet je van te voren dat het moeilijk zou worden. Ik vind het overigens enorm jammer dat hij niet naar een betere club/competitie gaat dan Besiktas (TurkLig). Still a Barça-legend though!

Link to comment
Delen op andere websites

Snap niet waarom voetballers als Neymar niet reageren op van die idiote geruchten. Ik zou als ik Neymar was meteen een bericht in de wereld sturen dat ik veel te graag prijzen win, dat United beneden m'n stand is en dat het Engels voetbal in de Champions League geen bal te zoeken heeft.

Juist ja. Engelse ploegen hebben niks te zoeken in de CL. Dan kun je net zo goed de hele CL afschaffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Juist ja. Engelse ploegen hebben niks te zoeken in de CL. Dan kun je net zo goed de hele CL afschaffen.

Met "Engelse ploegen hebben niks te zoeken in de CL" bedoel ik dat hun niveau om te huilen is. Verder dan de kwartfinales kwamen ze vorig seizoen niet ( :7 ).
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel een vreemd feit inderdaad. Op papier kunnen Chelsea en City perfect de CL winnen, maar ze gerakdn niet echt ver meer. Ik denk dat Man U, als ze niet tegen Real Madrid moeten met een Turk als scheids, weleens het verste kan geraken in deze editie. Wilde gok.

Link to comment
Delen op andere websites

Knotsgek!

Vossen naar Brugge terwijl hij 2 maand geleden tekende voor Burnley. Januzaj op uitleenbasis naar Dortmund(ze hebben daar in United eindelijk door dat talent laten verrotten op de bank niets oplevert), De Gea naar Real Madrid(eindelijk), etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...