Jump to content

Transfermarkt


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Ajax heeft helemaal niet Larsson gehaald :7 Zou ook een extreem matige aankoop zijn

Hij tekent over een maand.

Dat is echt onzin. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Lees de tweet van Mike Verweij maar. Niet allies geloven wat je op twitter leest :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    48

  • TekaLoca

    32

  • JasonStatham

    24

  • Crazy-Ghost

    21

Larsson halen is echt weg gegooid geld. Heerenveen zal de hoofdprijs vragen en hij speelt op links waar Younes al in de weg loopt. Word net z'n flop als Sulejmani, kan ik je nu al vertellen. Bij Heerenveen speelt hij redelijk opvallend net als Sinkgraven toen er tijd. Die had enorm veel moeite om het waar te maken en heeft geluk dat Bosz hem steeds als LB zet. Larsson speelt ook 2 duels goed en 5 matig, dat zal bij Ajax niet anders zijn. Zulke aankopen heeft Ajax veel te vaak gedaan. Kluivert is nog te jong om er iedere week te staan en die Braziliaan die genoemd word, Neves ofzo tja vraagprijs 20,bod van 8. Zal rond de 12 worden? Te veel risico opnieuw. Het is weer drama na het sluiten van de transfermarkt. Heel die voorhoede is uit vorm.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf erbij, geen Larsson. Is geen toevoeging die Ajax perse beter zal maken. Younes is hopeloos uit vorm en Kluivert zal wel permanent bij het eerste blijven. Bertrand Traore blijft nog wel even weg want Burkino Faso heeft de halve finale behaald van de Afrika Cup. Ben erg benieuwd of die Braziliaanse speler nog echt wat gaat worden. Ik vrees dat men toch voor Larsson zal gaan, te veel uit geeft en het een flop word.

Link to comment
Delen op andere websites

Alweer de derde aanwinst. Nieuwe club eigenaar met veel geld haalt in twee weken drie toppers ; Sanson, Evra en Payet. Het word tijd dat Marseille weer bij de Franse top gaat horen. Rekik zal nu helemaal op een zijspoor belanden. Had PSV nooit moeten verlaten.

Link to comment
Delen op andere websites

6 minuten geleden, Spoon0612 zei:

Alweer de derde aanwinst. Nieuwe club eigenaar met veel geld haalt in twee weken drie toppers ; Sanson, Evra en Payet. Het word tijd dat Marseille weer bij de Franse top gaat horen. Rekik zal nu helemaal op een zijspoor belanden. Had PSV nooit moeten verlaten.

Gelukkig voor PSV is hij vertrokken. :engel: Eén van de zwakste spelers van de afgelopen jaren.

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Gelukkig voor PSV is hij vertrokken. :engel: Eén van de zwakste spelers van de afgelopen jaren.

Karim Rekiki 😂 Wat een flater was dat tijdens het kampioenschapsfeest. Ik denk dat Karim Nederland te snel heeft verlaten. Al voor dat hij naar Manchester City ging. Eerst hier doorbreken en dan pas sterk worden in het buitenland. Ik denk dat we weinig van hem gaan horen.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Votair zei:

Van Aanholt voor ruim €16 miljoen naar Crystal Palace. Persoonlijk vind ik hem dat bedrag niet eens waard.

Tja, dat heb ik bij ongeveer elke voetballer die verkocht wordt. Maar ja, het is maar net wat een gek er voor betaalt. En in de voetballerij zitten nu eenmaal veel gekken. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...