Jump to content

Transfermarkt


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Gelukkig is Fiorentino Perez niet zo scheef als de FIFA

Somalië is misschien wel het corruptste land van de wereld, is dat ook relevant?

of zijn we al vergeten dat Real Madrid evenwel een transferverbod moest hebben?

Ik stel voor dat we nog even de lopende onderzoeken afwachten, voordat we dit soort beschuldigende conclusies trekken. Mocht Atletico en/of Real Madrid zich niet aan de UEFA-regels houden, dan zullen zij daar zeker gestraft voor worden en ik prefereer een methode waarbij de straffen wel degelijk doel treffen.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    48

  • TekaLoca

    32

  • JasonStatham

    24

  • Crazy-Ghost

    21

De Barçahaters zijn gearriveerd. Zoals gewoonlijk beseffen ze niet dat vele clubs zo'n verbod moesten gekregen hebben.

Hopelijk zijn de roddels waar en vertrekt Carrasco naar Atlético.._O_

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Lestienne komt waarschijnlijk op huur naar PSV. Ben benieuwd of ie nog kan ballen. :7 Wat een kalf moet je ook zijn om in Qatar te tekenen.

Lestienne, de beste deal ooit van Club om die voor zoveel te laten gaan. Veel plezier ermee PSV.

Kan hij een beetje voetballen? Is hij in z'n oude vorm een toevoeging voor PSV, volgens jullie dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan hij een beetje voetballen? Is hij in z'n oude vorm een toevoeging voor PSV, volgens jullie dan?

In z'n oude vorm is ie een droomtransfer, ja.

Seizoen 12/13

47 wedstr 18 goals 13 assists

Seizoen 13/14

42 wedstr 11 goals 18 assists

Moet er wel bij zeggen dat ie in België z'n verdedigende taken vaak links liet liggen.

Lestienne is zo'n typisch gevalletje van een jonge speler met weinig hersens dat zich door makelaars laat beïnvloeden. Bakkali is dan nog erger, helemaal niks bewijzen en al sterallures.. :N

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal het belangrijkst zijn denk ik; wilt hij zichzelf revancheren en PSV als opstap gebruiken richting een nieuwe club of blijft hij lekker lui (binnen & buiten het veld) en voegt hij gewoon niets toe. PSV heeft met Toon Gerbrands wel iemand die veel op het mentale vlak kijkt en ze zullen dus best weten hoe hij er nu in staat.

Hoop dat die optie tot koop ook een beetje realistisch is (6-8 miljoen) en niet 10 miljoen of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal het belangrijkst zijn denk ik; wilt hij zichzelf revancheren en PSV als opstap gebruiken richting een nieuwe club of blijft hij lekker lui (binnen & buiten het veld) en voegt hij gewoon niets toe. PSV heeft met Toon Gerbrands wel iemand die veel op het mentale vlak kijkt en ze zullen dus best weten hoe hij er nu in staat.

Hoop dat die optie tot koop ook een beetje realistisch is (6-8 miljoen) en niet 10 miljoen of iets dergelijks.

Bij Genoa was die aankoopoptie 20 miljoen, nogal logisch dat ze die niet gelicht hebben met z'n dramatische seizoen daar. :puh:

Lestienne is geen nieuwe Depay, te weinig talent daarvoor. Ik zal niet verbaasd zijn als ie er 20 inknalt in de Eredivisie, maar ik zal ook niet verbaasd zijn als ie helemaal flopt bij PSV.

Imo heeft die jongen een flink pak onder z'n broek nodig. :7

Link to comment
Delen op andere websites

De Barçahaters zijn gearriveerd. Zoals gewoonlijk beseffen ze niet dat vele clubs zo'n verbod moesten gekregen hebben.

Dat is nogal een kinderachtige opmerking om te maken, ik heb massaal respect voor de Blaugranas. Lees mijn reacties nog een keer door alsjeblieft, al mijn kritiek gaat namelijk uit naar de UEFA en haar mislukte straf.

Zoals gewoonlijk beseffen ze niet dat vele clubs zo'n verbod moesten gekregen hebben.

Zoals gewoonlijk? Het zou fijn zijn om voetbalfans niet in hokjes te stoppen. Ik ben heel goed ingelicht hierover, en in het bijzonder de ontwikkelingen bij Real. Begin dit jaar heeft de FIFA een onderzoek gestart naar Real Madrid nadat ze 2 Venezolaanse jongens van 12 jaar hadden aangetrokken. Dit onderzoek loopt nog, dus zoals ik al tegen TekaLoca zei, mochten zij schuldig zijn, dan hoop ik dat zij een straf ontvangen die wel werkt. Ik ben benieuwd welke clubs volgens jou een verbod moeten hebben en waarom?

Om terug te komen op de ontwikkelingen van vandaag:

Simone Zaza maakt de overstap van Sassuolo naar Juventus. Daarmee lijkt de aanval wel helemaal klaar voor het nieuwe seizoen na het verliezen van Tevez. Behalve Zaza waren er al de eerdere aanwinsten Dybala en Mandzukic die spelen op de voorste linie. Verwachting is wel dat Llorente er binnekort van door gaat, anders word het wel erg dringen daar voor de spitsenposities :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, hij zou makkelijk bij een (sub)topper in Italië o.i.d. mee kunnen draaien. Als ik eerlijk ben vind ik Fenerbahce ook beneden zijn huidige niveau, al is dat ook niet enorm hoog meer. Fenerbahce is in mijn ogen het niveau Ajax, PSV, Club Brugge, dus top Eredivisie/JPL. Jammer dit. :N

Link to comment
Delen op andere websites

RvP was dan ook dramatsch afgelopen seizoen. Te oud geworden.

En ook bij Nederland is z'n niveau vaak om te huilen, geen onlogische stap. Liever om de titel strijden in Turkije en paar miljoen opstrijken ipv te vechten voor een Europees ticket in Italië voor minder geld.

Link to comment
Delen op andere websites

De transfer van Yannick Ferreira Carrasco naar Atletico werd net bevestigd door Monaco. Top!

Kan je wat meer over hem vertellen? Ik ken hem natuurlijk wel bij naam maar heb hem eigenlijk nooit zien spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...