Jump to content

Transfermarkt


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    48

  • TekaLoca

    32

  • JasonStatham

    24

  • Crazy-Ghost

    21

Ik zie ze als prima versterkingen, toen Tevez naar Juve werd gehaald, was jij waarschijnlijk ook zo skeptisch nadat hij al seizoenen niet meer de oude was. Wie weet hoe Mandzukic zal presteren. Khedira is een echte winnaar en heeft zowel een WK als CL op zijn naam staan. Voor hem zie ik een grote rol weggelegd in dit Juve. En over de andere aankopen kan je zeggen wat je wilt, maar ze hebben gewoon kwaliteit in huis gehaald. Dybala kan uitgroeien tot een ware topper, als je de serie A vorig seizoen een beetje gevolgd hebt, zou je je daar wel bewust van moeten zijn. En Pirlo is in de winter van zijn carrière en dan heb ik het over de maanden januari en februari.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast speel je natuurlijk in een competitie die door veel mensen als de mooiste ter wereld wordt gezien.

Marketing. De PL is geen kut waard, dat zie je elk jaar weer in de Champions League als teams als Barcelona, Madrid en Bayern München deze wannabe-toppers afmaakt in wat voor hun oefenmatchen lijken.

Er zit misschien veel geld in de PL, maar voor topvoetbal moet je over het algemeen ergens anders zijn.

Nou, ik heb het over de mooiste competitie en niet de beste. Dat is natuurlijk heel wat anders. Ik kan ook de Eredivisie de mooiste competitie vinden, maar die competite heeft natuurlijk een flutniveau. :puh:

Ik geef je uiteraard wel gelijk over je uitspraak over het niveau van de BPL, die is Europees gezien dramatisch.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/4115522/2015/08/07/Feyenoord-koopt-Kramer-voor-2-2-miljoen-euro.dhtml

:) Feyenoord doet toch echt de beste zaken van de Eredivisie-ploegen op de transfermarkt dit jaar. Ook AZ heeft goede zaken gedaan, eveneens als PSV.

"De beste zaken"? Het is vooral heel erg veel middelmaat voor een te hoog bedrag. Je koopt Kramer (1 goed seizoen) voor hetzelfde bedrag als waar je Boëtius voor verkoopt. Botteghin is een prima verdediger (mocht die komen) maar ook niet beter dan Van Beek. Vejinovic en Elia zijn wel aardige aankopen, de rest is niet veel bijzonders. Feyenoord moet niet op deze voet verder gaan, je zet nu aankopen (oudere spelers vooral) op posities van je jeugdspelers die wél transferwaarde hebben. Met deze selectie gaan ze namelijk ook geen kampioen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Elia speelt drie leuke wedstrijden en daarna hoor je niks meer van hem, zoals overal. Althans, je hoort wel wat van hem, maar meer als hij in de Jimmy Woo zijn tiende wodkatje overslaat of wanneer hij zijn Ferrari in de prak heeft gereden. Begrijp me niet verkeerd, in potentie is het een van de (zoniet dé) beste vleugeldeuren in de Eredivisie, maar hij speelt een leuke wedstrijd als hij dat wil. Beste vleugeldeur van de Eredivisie maar slechtste mentaliteit

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Shaqiri verhuist van Inter Milan naar Stoke City. Van de treble met Bayern, naar een subtopper als Inter Milan en zo door naar een ploeg die in het midden van de ranglijst staat in Engeland. Tsja...

Kon zich bij Bayern en Inter nooit in de kijker spelen, erg onlogisch is dit dus nu ook niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog niet officieel, maar het heeft er alle schijn van dat Kovacic per vandaag speler is van Real Madrid. Iemand die de Serie A goed volgt en mij meer over hem kan vertellen? Is hij een nummer 10 of is hij een spelmaker voor de defensie en kan hij defensief ook genoeg brengen (box-to-box)?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...