Jump to content

[LCS] Raad het voertuig


Tommy-Vercetti

Recommended Posts

  • Reacties 240
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    61

  • FlexxNL

    53

  • Tommy-Vercetti

    34

  • .PhoeniX.

    30

Weet je überhaupt het verschil wel tussen 'n Taxi en een Cabbie? Het zijn to-ta-al twee verschillende voertuigen die je in principe niet met elkaar

kunt vergelijken. De Cabbie heeft 'n ander uiterlijk én is bovendien stukken langzamer.. Zoek het maar is voor de 'lol' op het Internet. Uiteindelijk

zal je er achterkomen dat je fout zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je überhaupt het verschil wel tussen 'n Taxi en een Cabbie? Het zijn to-ta-al twee verschillende voertuigen die je in principe niet met elkaar

kunt vergelijken. De Cabbie heeft 'n ander uiterlijk én is bovendien stukken langzamer.. Zoek het maar is voor de 'lol' op het Internet. Uiteindelijk

zal je er achterkomen dat je fout zat.

Serieus ga je nu echt zo moeilijk doen om een spelletje

Het gaat er niet om wat er allemaal mee is of wat het kan wat bazel jij nu weer allemaal voor troep

Het gaat er om dat een "Cabbie" gewoon een taxi is

Luister maar eens als jij een in een gta een taxi belt dan hoor je geen taxi maar "Cab" dus Phoenix ??

Ik ben gewoon aan de beurt e n dat je dat je daar niet aan wil toegeven prima dan doe je dat lekker niet

Maar ik heb hier helemaal geen zin in, in een discussie die nergens naar toelijd dus de volgende mag van mij iets posten

De volgende beurt is voor Sir_Ballas.

Hoewel een Cabbie qua functie een taxi is (hoewel die functie binnen LCS niet echt bestaat) is dit Raad het Voertuig en de Cabbie heeft een andere ID dan de Taxi.

Wat is het nou ?

Is een "Cabbie"nou wel een taxi of niet het is het een of het ander kan niet allebij tegelijk

En als de "Cabbie" een anders iets is dan een taxi mogen jullie wel eens uitleggen wat een "Cabbie"dan wel is het vast geen vliegtuig dacht ik

Ik lees het al wel weer alle vriendjes politiek jammer heel erg jammer

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het nou ?

De gegeven foto van PhoeniX is een Taxi, geen Cabbie. We zoeken hier voertuigen, met hun gegeven naam, niet naar de namen waarmee we ze zouden categoriseren. Stel ik plaats een foto van een Flatbed, dan verwacht ik ook dat men "Flatbed" gokt. Met "Vrachtwagen" ga ik niet akkoord.

Uiteindelijk ligt die beslissing wel bij degene die de vraag in handen heeft, maar zo verloopt het in het algemeen.

Dus, ja, een Cabbie is een taxi (als in een categoriserende functie), maar geen Taxi (als in het voertuig in het spel) en het is dit laatste dat we hier zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het nou ?

De gegeven foto van PhoeniX is een Taxi, geen Cabbie. We zoeken hier voertuigen, met hun gegeven naam, niet naar de namen waarmee we ze zouden categoriseren. Stel ik plaats een foto van een Flatbed, dan verwacht ik ook dat men "Flatbed" gokt. Met "Vrachtwagen" ga ik niet akkoord.

Uiteindelijk ligt die beslissing wel bij degene die de vraag in handen heeft, maar zo verloopt het in het algemeen.

Dus, ja, een Cabbie is een taxi (als in een categoriserende functie), maar geen Taxi (als in het voertuig in het spel) en het is dit laatste dat we hier zoeken.

Dat met die vrachtwagen is toch geen vergelijking dat snap ik zelf ook wel dat dan niet goed is

Wat denk je dat ik gek ben ofzo ?

Maar goed Sir Ballas is prima

Einde discussie voor mij

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...