GTAGames.nl
Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Joriz

In GTAV kunnen de Amerikanen wel een raket lanceren!

6 berichten in dit onderwerp

Terwijl de echte Amerikanen van SpaceX helaas hard falen om een raket naar het ISS te lanceren (explosiefilmpje) gaat het gelukkig in het fictieve Los Santos van GTAV wel goed. JANTSUU heeft het onderstaande maffe filmpje gemaakt met een hoop modding en videobewerking waarbij er een spaceshuttle wordt gelanceerd de ruimte in. Ik dacht eerst dat voor de buitenaardse planeet een ander spel was gebruikt maar als je diep nadenkt weet je wel waar dit in GTAV is opgenomen. smile3.gif

Houd je ogen trouwens open voor meer GTA Online nieuws. Het tweede deel van de Ill Gotten Gains DLC komt namelijk volgende maand naar GTA Online. Vele fans waaronder ik hopen dat er speciaal voor het Amerikaanse Independence Day (4 juli) weer een nieuwe DLC naar GTA Online komt.

Bron filmpje:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Het is opgenomen op de zeebodem :).

Krijg ik nu de prijs die ik twee jaar geleden heb gewonnen bij de BeaT DowN-quiz maar nooit uitgereikt heb gekregen?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is opgenomen op de zeebodem :).

Krijg ik nu de prijs die ik twee jaar geleden heb gewonnen bij de BeaT DowN-quiz maar nooit uitgereikt heb gekregen?

Nee

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Terwijl de echte Amerikanen van SpaceX helaas hard falen om een raket naar het ISS te lanceren

Niet grappig. :N

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk filmpje het lijkt of hij land in een ratchet and clank game.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk filmpje!

Halverweg in dat ruimtepak zit volgens mij Nico Bellic uit GTA IV? Dat snap ik eigenlijk niet zo goed

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.