Jump to content
Joriz

Shawn "Solo" Fonteno blijft maar teasen met GTAV DLC!


Shawn "Solo" Fonteno, Franklin in Grand Theft Auto V, kon het de afgelopen tijd al onder stoelen of banken schuiven. Hij kan het echt niet laten om te blijven teasen met zijn 'geheim'. Alle foto's met vage teksten blijven wijzen naar een mogelijke GTAV DLC (downloadbare uitbreiding) die hopelijk deze herfst het singleplayer verhaal van GTA5 flink gaat uitbreiden.

Al eerder postte hij op zijn Instagram in grote blokletters de tekst "I GOT A SECRETTTTTTTTTTTTT" met daarbij een foto van hem in een GTAV T-shirt. In een interview zei hij ook te werken aan een DLC downloadable content. Daarnaast postte hij twee weken geleden de tekst ""COMING SOON" met daarbij een screenshot van GTAV op zijn Instragram.

Zijn huidige 'hint' dat er een GTAV DLC zit aan te komen is echter te duidelijk! smile3.gif

Deze keer postte hij namelijk een foto van hem in bolletjespak. Deze pakken worden gebruikt bij het 'opnemen' van de scenes in spellen, ook wel motion capture genoemd. Op de achtergrond is ook nog is een 'oude' GTA Vice City poster. Hierdoor is de kans dus groot is dat deze foto in de motion capture studio van Rockstar Games is genomen nabij New York.

De beschrijvende tekst bij de foto geeft echter vooral weg dat hij iets voor Rockstar aan het doen is. Vertaald naar het Nederlands staat namelijk het volgende onder de foto ''Sssst....Jullie weten allemaal waarom ik dit pak aan heb" puh2.gif



Shhhh.....YALL KNOW WHY I GOT THIS SUIT ON

De hints stapelen dus op. Ik verwacht echt dat Rockstar Games binnen enkele maanden eindelijk weer is iets officieels over deze DLC gaat laten horen (al moet ik wel even zeggen dat mijn voorspellingen altijd te positief zijn).

Wel opvallend is dat de acteurs van Trevor en Michael stil blijven over een mogelijke DLC, waardoor ik denk dat er mogelijk drie losse DLC's komen voor ieder van de drie hoofdpersonages.

Wat denk jij en wat hoop jij dat in de GTA5 DLC zal komen?

Bron foto: Shawn Fonteno's Instagram via RockstarMag.fr

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

GTA-V DLC klinkt als muziek in mijn oren.

Ik ben nog lang niet uitgespeeld met GTA-V op de PC :)

Ik speel ook niet elke dag missies meer lekker kloten :D

Af en toe een uber gave missie tussendoor :D

Bewerkt: door P.ZAAL

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha, wat een held. Meneer kan het niet laten om de fans zoet te maken voor een DLC. Baart me wel zorgen dat ze nu nog bezig zijn met de videoscenes opnemen. Voordat alles klaar zijn zal, is het al zeker 2016 zoals Sharingan opmerkte.

Wel opvallend is dat de acteurs van Trevor en Michael stil blijven over een mogelijke DLC, waardoor ik denk dat er mogelijk drie losse DLC's komen voor ieder van de drie hoofdpersonages.

Gezien het einde van het spel, lijkt het mij juist onwaarschijnlijk dat er meer zal volgen van Michael en/of Trevor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop toch wel op een DLC zoals die ook voor GTA IV kwamen. En dan wel met één enkel character per verhaallijn, voor zover er meerdere verhaallijnen komen. Dus niet weer zoals in V.

Ik verwacht echt dat Rockstar Games binnen enkele maanden eindelijk weer is iets officieels over deze DLC gaat laten horen (al moet ik wel even zeggen dat mijn voorspellingen altijd te positief zijn).

Oftewel, heb geduld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Haha, wat een held. Meneer kan het niet laten om de fans zoet te maken voor een DLC. Baart me wel zorgen dat ze nu nog bezig zijn met de videoscenes opnemen. Voordat alles klaar zijn zal, is het al zeker 2016 zoals Sharingan opmerkte.

Wel opvallend is dat de acteurs van Trevor en Michael stil blijven over een mogelijke DLC, waardoor ik denk dat er mogelijk drie losse DLC's komen voor ieder van de drie hoofdpersonages.

Gezien het einde van het spel, lijkt het mij juist onwaarschijnlijk dat er meer zal volgen van Michael en/of Trevor.

Het kan evengoed ook het verhaal zijn hoe Trevor en Michael elkaar hebben ontmoet.

Tevens kijk ik hier eigenlijk niet meer naar uit. Er zijn zoveel andere goede spellen op de markt en V is in feite bijna 2 jaar oud...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...