Jump to content

Gaat het met deze OS sneller werken?


QStyleZz

Recommended Posts

Hoi,

Ik had in febuari windows 7 32 bit geïnstalleerd en ben op 2 febuari LS:RP gaan spelen. Ik kon het spelen zonder lag bij plaatsen als Mall en Idlewood waar er veel mensen zitten. Na een paar maanden ging het weer wat slomer, ik heb daarom windows 8 64 bit geïnstalleerd, omdat ik dacht dat ik dan weer zoals normaal, zonder lag in Idlewood en Malll kon spelen. Uh, dat blijkt niet zo te zijn dus wil ik naar Windows vista home premium ofzo. Ook had ik vroeger ergens gelezen dat als je een oude besturingssysteem hebt, je computer minder recourses hoeft te laden waardoor sa-mp sneller KAN runnen. Als ik dus nu windows vista 64 bit installeer, sa-mp ga spelen, zal ik nog steeds lag hebben?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Vista is puur brol en gebruikt volgens mij juist meer resources dan elk ander Windows OS tot nog toe. Ik raad het niet aan.

Ik heb de systemvereisten gezien en het is minder dan windows 7. Het boeit mij niet of het slecht ofzo is, ik wil gewoon zonder lag op sa-mp spelen. Ik zit mn mafia character te developen en moet voor grote deals vaak daar, naast, onder, op die plaatsen zijn en het is niet echt fijn om te lagge dan.. Zal alleen, sa-mp, zonder lag runnen net als hoe het was bij windows 7 32 bit?

Bewerkt: door QStyleZz
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik nu Windows 8.1 installeer op m'n laptop uit 2007 waar nu Vista opstaat, zal het beter lopen dan met Vista. Windows 8 in tot nu toe de OS die het snelste draait. SAMP/San Andreas is eigenlijk niet geoptimaliseerd voor Windows 7+. Het beste kan je Windows XP erop zetten, al zou ik dat ook weer niet aanraden omdat die niet meer word ondersteunt door Microsoft kwa updates.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Op Windows 8/8.1 moet je SA:MP gewoon zonder lag kunnen draaien. Ik heb daar zelf ook totaal geen last van. Heb je niet teveel processen tegelijk open staan? Dat wilt nog wel eens van invloed zijn, ook wanneer je pc dit makkelijk aan kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...