Jump to content
Joriz

Stuur je vakantiekaartje naar GTAGames.nl en win een prijzenpakket!


gallery_1_5_131589.jpg

Altijd al is alle leden en bezoekers van GTAGames.nl de vakantiegroeten willen doen? Stuur dan deze zomervakantie een ouderwets gezellig kaartje naar GTAGames.nl. De ontvangen kaartjes zullen op GTAGames.nl nieuwspagina, GTAGames.nl Twitter en GTAGames.nl Facebook worden getoond. Daarnaast maak je ook nog eens kans op een GTAGames.nl prijzenpakket! static.gif

Vakantiekaartjes dienen met voldoende frankering en vermelding van je forumnaam worden gestuurd naar:

GTAGames.nl

Postbus 96

7500 AB ENSCHEDE

NETHERLANDS

Onder de kaartjes die voor zaterdag 22 augustus 2015 van forumleden (vermeld je forumnaam!) aankomen zal dus één GTAGames.nl prijzenpakket worden weggeven met daarin o.a. een GTAGames.nl muismat, GTAGames.nl pennen en diverse unieke en coole Grand Theft Auto V stickers!

Iedereen een super goede zomervakantie gewenst en alvast bedankt voor het toesturen van je mooie ansichtkaart! biertje.gif

Bovenstaande afbeelding bevat werk van: Rockstar Games / Boston Public Library

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Is het ook goed als ik een kaartje naar jullie stuur als ik gewoon thuis blijf?

Tuurlijk! Alle vakantiekaartjes zijn welkom van waar ook ter wereld. Ook als je dus gewoon lekker thuis blijft en deze zomer bijvoorbeeld in je achtertuin gaat zitten mag je een kaartje sturen. shiny.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

hmm ik ga pas in oktober naar Spanje. Ik verzin wel wat smile3.gif

Je mag gewoon een kaartje halen bij de lokale supermarkt of wat dan ook en verzenden vanuit je eigen huis. Natuurlijk is het wel leuk als je er iets moois bijschrijft, maar dat hoeft niet per se natuurlijk (zo lang er maar je forumnaam op staat).

In het prijzenpakket zitten o.a. een deel van de stickers die ik afgelopen december van R* heb ontvangen. Van deze stickers zijn zo ver ik weet maar een klein aantal exemplaren in Nederland in omloop. Dus je krijgt als winnaar echt unieke stickers toegestuurd van de fictieve bedrijven en plekken uit GTAV. smile3.gif

med_gallery_1_246_76455.jpg

Ik hoop binnenkort het eerste kaartje te zien van jullie en zal die vakantiegroetjes dan zeker hier delen. smile3.gif

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...