Jump to content

nog altijd lang wachten op spelers in jobs


Mr CJ

Recommended Posts

Na 28 updates op de ps3 is het nog altijd verschrikkelijk lang wachten als je spelers zoekt voor jobs/ heist enz

Waarom kunnen ze dit gemakkelijker en aangenamer maken?

Als je 4 spelers zoekt en na enkele minuten komt er dan iemand bij, is deze ook al weg in minder dan een minuut omdat het zo lang wachten is.

Ikzelf zit al in een crew van 300 leden, maar natuurlijk is niet iedereen altijd online.

Spelers in sessie, en gelijkaardige spelers uitnodigen... helpt niks.

Gta is miljoenen keer verkocht, en het is alsof ik de enige ben die dan deze missie wil spelen

Dit zou moeten zijn zoals op pokerstars.... spel beginnen en binnen de minuut in groep kunnen spelen

Bewerkt: door Mr CJ
Link to comment
Delen op andere websites

hier kun je niks aan doen. ps3 krijgt ten eerste minder spelers omdat de next gen uit is. en ten tweede kun je niemand dwingen om heists te doen en de meeste mensen hebben een vaste groep mensen waarmee ze jobs en heists doen

Link to comment
Delen op andere websites

Komt ook omdat als jijzelf nog niet alle heists hebt gedaan en er nog mee bezig bent je andere mensen hun heists niet kan joinen omdat dan al jou voorsprong verloren gaat. Achterlijke onzin van Rockstar.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Komt ook omdat als jijzelf nog niet alle heists hebt gedaan en er nog mee bezig bent je andere mensen hun heists niet kan joinen omdat dan al jou voorsprong verloren gaat. Achterlijke onzin van Rockstar.

Wat bedoel je daar precies mee? Als jij zelf nog bijvoorbeeld The Prison Break aan het leaden bent, dan kan je ook gewoon invites binnenkrijgen voor The Humane Labs Raid of Series-A die je gewoon kan joinen om achteraf nog verder te gaan met de heist die je zelf aan het leaden bent.

De heist-matchmaking is inderdaad een drama, zodra je dan na een lange periode wachten 4-mans bent, dan loopt het alsnog altijd verkeerd af omdat er iemand connection verliest of iemand leaved omdat hij tegen een eindeloze laadscherm kijkt. Over de andere jobs heb ik toch minder te klagen, daar duurt het doorgaans bij mij een minuut of 2-3 om een volle lobby te hebben. Maar meestal kies ik er juist voor om te quick-joinen via je telefoon, dan heb je gegarandeerd in één keer meerdere spelers.

Verder zou ik op zoek gaan naar spelers op dit forum, en wat voor mij ook vaak werkt, mensen toevoegen aan je vriendenlijst als je merkt dat ze eigenlijk GTA Online spelen om hetzelfde te doen als dat jij wil doen. Voeg mij overigens maar ook toe, ik speel veel en help graag met Heist en missies: xx-pr0-k1llah-xx

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Komt ook omdat als jijzelf nog niet alle heists hebt gedaan en er nog mee bezig bent je andere mensen hun heists niet kan joinen omdat dan al jou voorsprong verloren gaat. Achterlijke onzin van Rockstar.

Wat bedoel je daar precies mee? Als jij zelf nog bijvoorbeeld The Prison Break aan het leaden bent, dan kan je ook gewoon invites binnenkrijgen voor The Humane Labs Raid of Series-A die je gewoon kan joinen om achteraf nog verder te gaan met de heist die je zelf aan het leaden bent.

De heist-matchmaking is inderdaad een drama, zodra je dan na een lange periode wachten 4-mans bent, dan loopt het alsnog altijd verkeerd af omdat er iemand connection verliest of iemand leaved omdat hij tegen een eindeloze laadscherm kijkt. Over de andere jobs heb ik toch minder te klagen, daar duurt het doorgaans bij mij een minuut of 2-3 om een volle lobby te hebben. Maar meestal kies ik er juist voor om te quick-joinen via je telefoon, dan heb je gegarandeerd in één keer meerdere spelers.

Verder zou ik op zoek gaan naar spelers op dit forum, en wat voor mij ook vaak werkt, mensen toevoegen aan je vriendenlijst als je merkt dat ze eigenlijk GTA Online spelen om hetzelfde te doen als dat jij wil doen. Voeg mij overigens maar ook toe, ik speel veel en help graag met Heist en missies: xx-pr0-k1llah-xx

Waarom krijg ik dan een melding dat al mijn voorsprong gereset zal worden als ik iemand zijn heist wil joinen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...