Jump to content

Funko Pop! figures


NickOwnage

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    20

  • MovieGamer

    11

  • DeJarnoxD

    3

  • KoningJesper

    3

Vroeger spaarde iedereen pokemon kaarten. (Inclusief ik) Was ook mooi, maar je kon er ook niks mee.

Je kan het spel spelen waar de kaarten voor ontwikkeld zijn? :7 Daar ooit over nagedacht? :clown:

edit: Oeps, ik dacht in mijn onoplettendheid dat dit topic relatief nieuw was. Ik quote nu wel een hele oude post :$, mijn excuses!

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het spel spelen waar de kaarten voor ontwikkeld zijn? :7 Daar ooit over nagedacht? :clown:

edit: Oeps, ik dacht in mijn onoplettendheid dat dit topic relatief nieuw was. Ik quote nu wel een hele oude post :$, mijn excuses!

Ja, heb je gelijk in. Maar op die leeftijd had ik daar geen notie van. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hier dus nooit geld aan uitgeven. Het enige waar deze dingen goed voor zijn is voor de verzameling. Bovendien kun je (volgens mij)

hier haast helemaal niets mee.... In my opinion is dat ronduit geldverspilling. Ennuh.. bij nader inzien is de meerderheid van Funko Pop figuurtjes

wel tamelijk duur.. Nope, niks voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Een iets wat ouders topic, maar ik heb momenteel 6 Funko Pop! Vinyl figuren!

Vooral de oversized figuren zijn toch echt indrukwekkend! Tegenwoordig ook voor elke fan van films/series wat dan ook, dus ook voor de niet verzamelaars!

Wat het helemaal makkelijk maakt om deze te verzamelen is gewoon online bestellen zoals op http://nerditems.com/nl/22-funko-pop-vinyl daar heb ik ze vandaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...