Jump to content

Funko Pop! figures


NickOwnage

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    20

  • MovieGamer

    11

  • DeJarnoxD

    3

  • KoningJesper

    3

Ieder zo zijn ding. Ik spaar ze ook voor de waardes. Sommigen zijn nu te koop voor 20 euro, maar daar is een beperkte oplage van en daar stijgt de waarde nog van. Sommigen verkopen daardoor alweer voor het dubbele of zelfs meer.

Je gaat ervan uit dat er over 10 jaar nog steeds mensen zijn die een idiote hoeveelheid geld willen neertellen voor een stuk plastic.
Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat ervan uit dat er over 10 jaar nog steeds mensen zijn die een idiote hoeveelheid geld willen neertellen voor een stuk plastic.

Ik heb het niet over 10 jaar. Binnen 2 maand stijgen de prijzen al.

Zojuist Sauron en Ewok besteld:

1072w3t.jpgdzdmco.jpg

Deze krijg ik van mijn vriendin en schoonouders:

xqark4.jpgakfxo3.jpg2myzoea.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet over 10 jaar. Binnen 2 maand stijgen de prijzen al.

Kan jij de lotto voor mij voorspellen jongeman? :)

Zojuist Sauron en Ewok besteld:

Hebben die serieus namen? :7

Deze krijg ik van mijn vriendin en schoonouders:

Zijn ze trots op je? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet de bedoeling dat je hier kinderachtige reacties post op hobby's van andere mensen. Dat iemand een hobby heeft die jij niet leuk vindt, prima, maar ga jezelf niet als kleuter gedragen. Ik zou er overigens niet van staan te kijken als je het nog daadwerkelijk bent.

Laat dit een duidelijke waarschuwing zijn voor iedereen: laat iedereen in zijn/haar waarde en laat trieste en vooral kinderachtige reacties achterwegen. De volgende keer blijft het niet bij slechts een post van mij.

Verder met Funko Pop! figures dus. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet over 10 jaar. Binnen 2 maand stijgen de prijzen al.

Kan jij de lotto voor mij voorspellen jongeman? :)

Nee, dit is logica. De waardes hebben te maken met de aantal oplages die er zijn gemaakt van dit figuurtje. Het werkt ongeveer net zoals de Stock Market bij GTA V. Bepaalde figuurtjes kun je alleen bemachtigen door bijvoorbeeld naar Evenementen te gaan zoals Comic Con. Voor een bepaalde tijd zijn ze dan te koop voor de normale prijs (12 euro) omdat deze zeldzaam zijn gaat de Ebay prijs omhoog, omdat veel mensen juist deze figuren in handen willen krijgen. Het wordt een soort sport.

Zojuist Sauron en Ewok besteld:

Hebben die serieus namen? :7

Als je het topic wat doorgelezen had zou je begrijpen dat deze figuren gebaseerd/nagemaakt zijn van figuren uit Films/Games/TV series zoals Star Wars, Assassin's Creed, The Walking Dead, Harry Potter of voor de jeugd zoals jij: Captain America en andere Marvel Heroes.. Om mijn aankopen duidelijk voor je te maken: Sauron is de grote slechterik in Lord of the Rings en Ewok is een wezentje uit Star Wars. Mocht je deze fantastische films gemist hebben.. ze zijn zeker een aanrader.

-------

Net mailtje gehad van Gator: Sauron en Ewok (Wicket) beide nog niet leverbaar, waarschijnlijk vanaf eind juli/begin augustus. Even afwachten dus.. Gator heeft wel supersnelle service. :tu:

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Golden Smaug (9cm) en Jack Skellington met sneeuwvlok (Underground Toys Exclusive) gekregen van mijn vriendin. Dat zijn de eerste 2 Funko Pops van mijn collectie. Mijn ma vond ze ook helemaal geweldig, dus gaat waarschijnlijk ook meesparen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat het lijkt alsof de vrijheid van meningsuiting in dit topic zodanig beperkt wordt dat er alleen maar positieve dingen over deze figuurtjes gezegd mogen worden. :{

Ondanks dat heb ik wel mijn mening moeten veranderen. Na even verder te hebben gekeken blijken er toch nog wel leuke figuurtjes tussen te zitten en ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat sommige mensen dit zouden willen sparen. Het is alleen jammer dat ik er geen tientallen euro's voor over heb. Als ze goedkoper waren had ik er misschien ook 1 of 2 gekocht. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waar bestel jij die poppetjes ? Ik zie attack of titan en dbz figures. :*D

Klopt die zijn er ook.

Bestellen kan via: bol.com, game mania, the mighty collector en gator. :)

Kreeg Yoda in handen, maar was ontevreden met de staat van de doos, dus ze bestellen vrijblijvend een nieuwe voor mij. Van mijn ouders krijg ik nu ook E.T. :)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal assassins creed. Nice. :) Ik vind zelf Ezio de mooiste van de poppetjes van AC

Ik heb best veel Assassin's Creed stuff in mijn kamer, dus daarom moesten deze Funko figures er ook gewoon bij komen.

Btw, vind zelf Arno de tofste. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb best veel Assassin's Creed stuff in mijn kamer, dus daarom moesten deze Funko figures er ook gewoon bij komen.

Btw, vind zelf Arno de tofste. ;)

Zéér herkenbaar. :puh: Ik wil er ook sowieso eentje van AC, maar in welke volgorde de aankopen worden gedaan. Geen flauw idee. :)

Eind augustus met m'n vriendin naar Almere, daar is een gamewinkel met tientallen figurines. Dus leuk dagje naar Almere met z'n tweeën met als hoofddoel Pop! poppetjes scoren. :D

Edit: E.T. is ook binnen! :)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...