Jump to content

[SPA] Primera Division 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

Ik stuur je een Barça-sjaal op. Word een van ons want bij Madrid hebben ze er niet veel zin in.

:t Bewaar deze grappen maar voor een van je dushis. Win, lose or tie, Madridista till I die!
Ik vond de assist eigenlijk het mooiste aan deze goal, Alba die in 1 tijd op de volley de bal voor doel brengt, Suarez werd door dit snelle handelen volledig alleen gelaten. https://streamable.com/nanl Puur genieten toch, die Alba. _O_ Lekkere pass ook van Rakitic, maar die speelt eigenlijk gewoon altijd goed. :7 Op die man kan je een huis bouwen.
Jazeker, goal was prachtig. Het nieuwe Barcaspel is dan ook mooi om te zien. Zodra Rakitic die bal aanneemt net over het middeenveld kan je je niet voorstellen dat na zijn diepe pass 2 contacten later de bal in het doel ligt. Chapeau voor Luis Enrique hoe hij dit team geolied heeft.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    17

  • TekaLoca

    17

  • JasonStatham

    14

  • Bierbuikje

    4

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

elclasico.jpeg

~ Vandaag om 18:15 te Santiago Bernabéu, Madrid ~



Komt Real op gelijke hoogte met Barca of nemen de Blaugranas de drie punten mee naar Barcelona en vergroten ze de afstand tot zes punten?

Zal Messi spelen? Dat is de grote vraag en Lucho heeft aangegeven een uur voor de wedstrijd te beslissen.

Zelf hoop ik op een overwinning voor Madrid (duhhhh), maar wat is een Clasico zonder Messi? Neymar en Suarez zijn echter in ultieme vorm sinds het wegvallen van Messi.

Bij Real is de vraag vooral wie in de spits zal starten. Maakt stoute boef Benz zijn rentree of zal Ronaldo weer in de punt van de aanval starten.

Ik hoop op het eerste, Ronaldo bakt er namelijk al een tijdje niks van.

We gaan het vanavond zien!

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...