Jump to content

[SPA] Primera Division 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    17

  • TekaLoca

    17

  • JasonStatham

    14

  • Bierbuikje

    4

  • 2 weken later...

Wat een fout van de scheidsrechter. De keeper gaat voor bal en dan krijgt Barca een penalty. :7 Barca maakte wel mooie goals, dat hakballetje van Neymar :O en dan nog dat balletje van Dani Alves op de lat. Van der Vaart speelde heel goed trouwens :)

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een fout van de scheidsrechter. De keeper gaat voor bal en dan krijgt Barca een penalty. emo.gif Barca maakte wel mooie goals, dat hakballetje van Neymar :O en dan nog dat balletje van Dani Alves op de lat. Van der Vaart speelde heel goed trouwens smile3.gif

Real kreeg 2 penalties die er geen waren..

Tevens, als je het live zag, dan zou je ook om een penalty geroepen hebben. Nee, het was geen penalty, maar de keeper kwam wel heel driest in op Messi.

Link to comment
Delen op andere websites

Benieuwd of dit wat gaat worden met Zidane. Heeft toch nog niet het hoofdtrainerschap gehad bij een club op niveau. Het kan goed uitpakken als je kijkt naar De Boer en Cocu, maar ook verkeerd als je kijkt naar Seedorf bij AC Milan. Al mislukken daar wel meer trainers de laatste jaren :*D

Wel denk ik dat Zidane serieuzer genomen gaat worden bij de spelers van Real Madrid dan Benitez gezien zijn status. We zullen het zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Guardiola begon aan de start van de competitie en Frank de Boer ergens in het siezoen (toch??), dus wat dat betreft is De Boer opzich wel een goed voorbeeld. De treble gaat Zidane sowieso niet lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Hmm, vanuit de positie dat ik zag leek het niet heel erg, maar ik kan me indenken dat het vanuit een andere camerapositie er heel anders uit ziet. "nooit meer op een voetbalveld" vind ik dan weer net wat overdreven...

En trouwens, ook de reactie van Messi. Wat een toneelspel als je daarna nog gewoon verder speelt. :7

Link to comment
Delen op andere websites

En trouwens, ook de reactie van Messi. Wat een toneelspel als je daarna nog gewoon verder speelt. emo.gif

Voetbal anno 2016 en de Spaanse clubs maken er al helemaal een kunst van. Kijk erg graag naar La Liga, maar dit is bij bijna alle aanvallers een onderdeel van hun spel geworden boos.gif
Link to comment
Delen op andere websites

En trouwens, ook de reactie van Messi. Wat een toneelspel als je daarna nog gewoon verder speelt. emo.gif

Voetbal anno 2016 en de Spaanse clubs maken er al helemaal een kunst van. Kijk erg graag naar La Liga, maar dit is bij bijna alle aanvallers een onderdeel van hun spel geworden boos.gif

Zo goed volg ik het niet, dus daar kan ik geen oordeel over vellen. Messi vond ik echter altijd ogen als een hele sympathieke kerel, een super super super goede voetballer met weinig allure en puur gefocust op het spelletje. Daarom valt het mij van hem zo tegen, ongeacht dat het gebruikelijk is bij andere spelers of in de competitie. Een speler als Messi heeft dit niet nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...