Jump to content

[ENG] Barclays Premier League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

Wat een schouwspel deze wedstrijd. :7 Costa altijd op het randje(imo had ie er al af gemoeten), maar wat een domme actie van Gabriel. Costa zoekt ruzie en krijgt uiteindelijk wat ie wil. :puh:

(Op Play Sports zegt Marc Degryse letterlijk dat Costa een smeerlap is haha. :puh: )

Heeft wel 5x slaande beweging gemaakt en krijgt zijn tegenstander zo geprovoceerd dat die met rood eraf moet. Heeft niets meer met voetbal te maken.

De scheidsrechters in Engeland zijn gewoon pure poep. :7 Elk weekend wel zulke flaters. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    31

  • JasonStatham

    14

  • TekaLoca

    8

  • Dutchy3010

    7

Wat een dramatische seizoensstart van Chelsea...

Fun fact: een team dat zo dramatisch gestart is als Chelsea is nooit hoger dan plaats 5 geëindigd in Engeland. Statistiekje dat ik op Reddit gevonden heb. :puh:

En tsja, Mourinho z'n interviews, die zijn gewoon belachelijk. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Goede keuze inderdaad. :Y

Maar...

Als het nieuws waar blijkt te zijn dat Klopp een nieuwe keeper wilt halen om Mignolet te vervangen, dan neem ik al m'n lovende woorden meteen terug. Mignolet had vorig seizoen een dipje, kwam terug en knokte zich naar de 2de plaats op vlak van clean sheets in Engeland. Werd tevens verkozen tot speler van het jaar. Als je zo'n speler wilt vervangen, dan ben je gewoon achterlijk.

Overigens, scherpe woorden van Courtois over de kritiek op Mignolet en o zo waar als je vorig seizoen wat gevolgd hebt. :Y

http://www.voetbal24.be/courtois-het-was-een-heksenjacht-bij-hem-alles-was-zijn-fout/

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Om 13.45 de topper tussen Liverpool en Chelsea. Wordt een belangrijke wedstrijden aangezien beide teams een slechte start kennen. Ik heb zo'n vermoeden dat Mourinho er uit gegooid wordt als deze wedstrijd ook verloren gaat. Helaas kan ik het zelf niet zien..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Eens :Y

Eerst probeerde ik m nog te verdedigen, maar de laatste weken/maanden begin ik ook in te zien, hoe triest t is dat je met 200 miljoen, zul soort, saai voetbal op de mat legt. Treurig. Eerst was ik voor Man Utd (Vorig seizoen), maar nu ben ik voor Leicester/Arsenal

Link to comment
Delen op andere websites

Na hoeveel jaar ga ik bijval krijgen op dit forum wanneer ik zeg dat LVG een kuttrainer is? Just wondering. smile3.gif

Dat komt omdat ik jaren ben weggeweest.

Hoogmoed komt voor de val.

Eerst was ik voor Man Utd (Vorig seizoen), maar nu ben ik voor Leicester/Arsenal

Hey, zo zit het natuurlijk niet in mekaar he :7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Arsenal de PL eens pakt. Die proberen altijd leuk aanvallend voetbal te brengen, maar het resulteert vaak niet in resultaten. Het mag eens een jaartje meezitten voor hun. Leicester houdt dit geen gans seizoen vol vrees ik, ze doen me een beetje denken aan Southampton vorig jaar(die waren natuurlijk niet zo sterk als Leicester op dit moment).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Of Chelsea die degradeert en CL league wint. Arsenal is de eeuwige 4e plek. Wel decent elk jaar, maar ze verdienen het absoluut om een keer kampioen te worden.

Ik ben het niet eens met de mening over LvG. Het is een lul van een vent voor de camera's, omdat hij niet met pers om kan gaan, maar daarnaast wel een goede trainer. Hij maakt het dit seizoen totaal niet waar bij Man Utd. Mensen hier al vergeten welke trainer Nederland zover kreeg in een groot toernooi? Juist LvG. Toen was iedereen blij met hem. (Om zijn trainerskwaliteiten) Nu ineens niet meer. Beetje jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Arsenal de PL eens pakt. Die proberen altijd leuk aanvallend voetbal te brengen, maar het resulteert vaak niet in resultaten. Het mag eens een jaartje meezitten voor hun. Leicester houdt dit geen gans seizoen vol vrees ik, ze doen me een beetje denken aan Southampton vorig jaar(die waren natuurlijk niet zo sterk als Leicester op dit moment).

Ik hoop het ook en voor het eerst in jaren heb ik het idee dat het dit seizoen gaat gebeuren. Nu Özil zijn ding doet, Santi op de toppen van zijn kunnen is en er een goede chemie heerst tussen de aanvallers, waarom niet? Van Leicester hoop ik maar dat zodra ze wedstrijden beginnen te verliezen, wat vast en zeker zal gebeuren, het niet te lang zal duren. Als ze eindigen tussen de traditionele top 6, word ik daar al gelukkig van.
Juist LvG. Toen was iedereen blij met hem. (Om zijn trainerskwaliteiten) Nu ineens niet meer. Beetje jammer.
Om voor mijzelf te spreken: Het WK was een mooie prestatie en hij heeft er meer uitgehaald dan erin zat. Maar dat is niet allemaal te danken aan uitstekende trainerskwaliteiten, meer aan een geweldig teammoraal en een nodige dosis geluk in de knockout-fase van het toernooi. Ik zou meer waardering hebben gehad als hij niet alles wat te maken had met de Hollandse School van de kaart veegde toen hij met het idee kwam om 5-3-2 te spelen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...