Jump to content

[ENG] Barclays Premier League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

200px-BarclaysPremierLeague.png

Welkom in het Premier League-topic voor het seizoen 2015-2016!

[table=header]Regerend landskampioen|Chelsea FC

Meeste landstitels|Manchester United

Topscorer seizoen '14-'15|Sergio Agüero[/table]

[table=header]Huidige topscorer seizoen '15-'16| Gomis (4), Mahrez (4), Wilson (4)[/table]

Deelnemende teams:

  • Arsenal
  • Aston Villa
  • Bournemouth
  • Chelsea
  • Crystal Palace
  • Everton
  • Leicester City
  • Liverpool
  • Manchester City
  • Manchester United
  • Newcastle United
  • Norwich City
  • Southampton
  • Stoke City
  • Sunderland
  • Swansea City
  • Tottenham Hotspur
  • Watford
  • West Bromwich Albion
  • West Ham United

(Teams die aangeduid zijn in het groen zijn gepromoveerd uit de tweede divisie.)

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    31

  • JasonStatham

    14

  • TekaLoca

    8

  • Dutchy3010

    7

Liverpool legt wel heel veel geld op tafel voor Benteke. Maar goed, bij Aston Villa scoorde ie wel heel veel, misschien is het een topper in wording. Vooralsnog is het voor mij een subtopperspits zoals Lukaku, maar dan net iets technischer en doelgerichter.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Wat een mongool :7. Brugge mogen blij zijn dat ze er met 2x 3-0 vanaf gaan komen. :7

...

Tuurlijk meent Mulder die woorden niet, maar achter de redenering dat Brugge United uitschakelt als ze spelen zoals tegen Tottenham zit echter wel een bron van waarheid. Het enige schot op doel van United kwam van Tottenham-speler Kyle Walker. Dan weet je het wel...

De andere Manchester ging met 0-3 winnen en Vince the prince dacht: "Laat ik me effe onsterfelijk maken en een kutseizoen doorspoelen."

media_xll_7922392.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Manchester United krijgt het weer voor elkaar om te winnen zonder dat ze echt goed spelen. Ik heb eugenlijk alleen de eerste helft gezien tegen Aaton Villa, maar daar was Villa echt wel de betere partij. Zij waren eigenlijk steeds in de aanval en United had het wel lastig. Morgen de topper tussen Manchester City en Chelsea. Ik voorspel een 2-1 winst voor Chelsea.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk voor Januzaj dat ie scoort, maar verder was ie redelijk belabberd. Depay centraal is echt om te huilen, da's een flankspeler, beste Louis. Veel hersens heb je niet nodig om Mata centraal te plaatsen(al doet Januzaj het daar niet zooo slecht, maar beter Januzaj op de flank en Mata centraal, waar die laatste ook het best tot z'n recht komt) en Depay/Januzaj op de flanken.

Lukaku 2 pingels, maar die 2de had Stekelenburg imo toch mogen hebben. Redelijk centraal binnengetikt..

Hopelijk krijgen we morgen een leuke pot voetbal tussen City en Chelsea, waarmee ik bedoel dat ik hoop dat Chelsea voetbal gaat spelen(en daar wringt het schoentje...).

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Cillessen nog altijd de nummer 1 van Nederland is, mag een schande heten. De Eredivisie is internationaal gezien een redelijk zwakke competitie. Als Cillessen werkelijk zo'n topkeeper was zoals sommigen op dit forum hier beweren, dan vraag ik me ten stelligste af waarom ie aan het vastroesten is in de Eredivisie.

Anyways, de 0-0 is de verdienste van Tim Krul. Memphis was even matig als de vorige 2 PL-wedstrijden(reden temeer om z'n prestatie tegen Brugge volledig aan de tegenstander te wijten), en eigenlijk was heel United redelijk slecht. Mitrovic was beter dan verwacht, z'n kopbal had meer verdiend dan de deklat.

Edit: Trieste statistiek. Memphis verloor de bal 35 keer tegen Newcastle, wat al meteen een record is voor dit seizoen ( :7 ). Tevens valt Rooney op door slechte prestaties en het uitschelden van de scheidsrechter. Kreeg Piqué daar geen rood voor? :N

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hij is eerste keeper en doet het prima zowel bij Ajax als bij Oranje. Waarom zou hij dan gewisseld moeten worden? confused2.gif

Newcastle is een veel betere ploeg dan Ajax, de PL is een veel betere competitie dan de Eredivisie en Krul doet het bij Newcastle ook goed. Dat is net hetzelfde als Courtois op de bank zetten en Matz Sels in de goal plaatsen. Snap echt niet dat je dat niveauverschil probeert te ontkennen.

Je mag misschien een Ajaxfan zijn, maar de Eredivisie stelt gwoon niet veel voor. Dus als Cillessen werkelijk zo'n uitmuntende keeper was, dan zat hij niet meer bij Ajax, maar ergens in Engeland ofzo het dubbele te verdienen. Krul verdient overigens het driedubbele van Cillessen, maar Cillessen zou beter zijn dan Krul? Ach kom zeg.

En met die Blind als hoofdcoach zal Krul zeker geen eerste keeper worden, en dat heeft meer met vriendjespolitiek te maken dan wat anders.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...