Jump to content

[EUR] Champions League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

Real Madrid heeft een makkelijk avondje gehad. Ronaldo BEAST! _O_

Verder alle PSV supporters/fans gefeliciteerd met de overwinning.

2 penaltys ja :7

Ja oké, maar nog steeds een geweldige speler.

Topscoorder aller tijden bij Portugal en sinds kort ook bij Real Madrid.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • JasonStatham

    32

  • KoningJesper

    31

  • Dutchy3010

    22

Maar ik vind er niks zieligs aan voor Shaw, gozer verdiend naar verluidt tussen de 7 en 9 miljoen euro per jaar, het is zonde voor hem en United, maar mijn medelijden bewaar ik maar voor andere zaken :7

Misschien kan ie wel nooit meer voetballen, maar da's bijzaak zeker?

Even serieus, er zijn er maar weinig die herstellen van zo'n beenbreuk én terugkomen op hun oude niveau. Voor elke miraculeuze genezing geef ik je er 2 waarbij het nooit meer goed kwam. Enige voordeel dat Shaw heeft is dat ie jong is, dat vergroot de kans op een genezing. Maar vooralsnog blijf ik pessimistisch en bekijk er de beelden maar eens op terug om te snappen waarom. :puh:

Heel eerlijk gezegd dacht ik even"daar heb je MP weer met een overdreven reactie", maar ongelooflijk wat een tackle, moet die gedachte enorm terugnemen crazy.gif

Ongelofelijk hé, z'n voet staat gewoon 90 graden tov z'n been. Verschrikkelijk. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wát een geweldige avond heb ik gehad zeg.. Enorm veel spanning voor de wedstrijd en dan eindelijk na 7 jaar officieel weer die hymne tijdens de groepsfase horen, kippenvel. Heel vervelend voor Shaw, kreeg in ieder geval een staande ovatie en dat was meer dan terecht. Heel vervelend natuurlijk, Moreno voelde zich ook echt schuldig, zag je toen hij in beeld werd gebracht en heeft bij ieder interview aangegeven dat het hem spijt en dat hij hem niet wilde blesseren, hij kan het weten want hij heeft precies hetzelfde gehad op het WK. Misschien geluk gehad dat er geen strafschop + kaart werd gegeven, Howard Webb vond het in ieder geval geen overtreding:

"Hij maakte de goede beslissing", zei Webb over zijn collega Nicola Rizzoli tegen BT Sport. Webb floot de WK-finale tussen Nederland en Spanje, terwijl Rizzoli afgelopen jaar de mondiale eindstrijd tussen Duitsland en Argentinië leidde. "Moreno kwam er hard in, maar het was geen overtreding, alleen ongelukkig". Dat was het ook vooral, bij zo'n sliding gaat het vaak goed en gaat het heel soms fout en dat was gisteren.

Hij speelde verder overigens wel een geweldige wedstrijd, was ijzersterk en liet er haast niemand langs. Iedere PSV'er steeg boven zichzelf uit, Lestienne speelde ook een erg goede wedstrijd.

Al met al een geweldige avond als PSV-fan (en voor de Nederlanders hoop ik, punten) en dan zijn de Brabantse nachten zeker lang. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Had Dejaeghere die oerdomme rode kaart niet gepakt, dan had Gent zo goed als zeker gewonnen. Ze waren gewoon 3 klassen beter toen het 11 tegen 11 was. Erg zwak Lyon, of erg sterk Gent? In ieder geval: Gent was beter.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

De avond van Neymar in één foto:

Neymar_deja_balon_disfraces-3.jpeg

Zwak, ongeïnspireerd Barcelona. Alles moest opnieuw van Messi komen, niemand nam het initiatief en tegen een rode dubbele muur gaat het zeker niet lukken. Verder mocht Nainggolan blij zijn dat hij niet vroegtijdig mocht gaan douchen. Voetbalt te vaak op het randje en dat gaat Roma ooit nog eens de das omdoen. Hopen op een betere pot tegen Leverkusen.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kan ie wel nooit meer voetballen, maar da's bijzaak zeker?

Even serieus, er zijn er maar weinig die herstellen van zo'n beenbreuk én terugkomen op hun oude niveau. Voor elke miraculeuze genezing geef ik je er 2 waarbij het nooit meer goed kwam. Enige voordeel dat Shaw heeft is dat ie jong is, dat vergroot de kans op een genezing. Maar vooralsnog blijf ik pessimistisch en bekijk er de beelden maar eens op terug om te snappen waarom. :puh:

Nah, zelfs in het geval van worst-case-scenario kan ik geen medelijden opbrengen. Ik zie het niet meer als risico van het vak voor Shaw en roekeloos gedrag namens Moreno. Mocht hij nooit meer aan voetballen komen, so be it. Hij is nog een twintiger en heeft dus genoeg tijd om het beste van zijn leven te maken. Er zijn er honderden per dag voor wie hun ultieme droom in rook opgaat. Enige verschil is dat hij straks al bij de rijkste 0,1% van de wereld hoort. Ik hou ervan om te relativeren ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Bedankt, Jordan! Je reservering is nu bevestigd.

We hebben je wedstrijdkaarten voor Barcelona FC - AS Roma op 24/11/2015 in Camp Nou vastgelegd.

We hebben jouw verblijf in Hotel Atenea Barcelona Aparthotel van 24/11/2015 tot 25/11/2015 gereserveerd.

We hebben je vluchten op 24/11/2015 en 25/11/2015 met Ryanair ingeboekt.

:dans: :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja zie je toch maar dat Barca een heel groot deel is van Barca, ondanks dat ze buiten hem ook nog zo een sterk team hebben... :{

Verder ook wel een lekker verrassende avond :puh:

Met als hoogtepunt (samen met Barca - Leyerkusen) natuurlijk Chelsea achter :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...