Jump to content

[EUR] Champions League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

Leuk en knap gelijkspel hoor, maar je hebt er natuurlijk helemaal geen kut aan. Als je iets had willen doen, moest je het nu doen. In Madrid walst Atletico er overheen.

Wat ongelooflijk dom van Pereiro zeg :7 Lijkt van der Hoorn wel :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • JasonStatham

    32

  • KoningJesper

    31

  • Dutchy3010

    22

Weet je niet, misschien valt een bal precies goed op het hoofd van de Jong of is het net die individuele actie van Lestienne die het verschill maakt. Natuurlijk maakt ATM meer kans om naar de kwartfinales door te gaan, maar om er toch nog even lekkere clichés in te gooien; de bal is rond en het is 11 tegen 11.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Verlenging, de zenuwen gieren echt door m'n lijf. Vind ze niet voor elkaar onderdoen. Er zijn fases waarin PSV beter is en fases waarin Atletico beter is. Ik baal wel een beetje van de verlenging, met oog op de belangrijke wedstrijd tegen Ajax dit weekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een neutrale kijker is dit écht een saaie wedstrijd. Ik had Atletico veel beter verwacht dan dit. Ze spelen echt als een oude krant. Moet wel zeggen dat Zoet echt fantastisch staat te keepen! Wat een baas is dat zeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben als PSV-supporter ongelofelijk trots op de ploeg! Het Champions League avontuur zou een keer ophouden en dat was jammer genoeg vandaag , in de penaltyloterij. Ik kan me best voorstellen dat de wedstrijd onaantrekkelijk was als je niets met PSV hebt, maar ik ruim twee uur lang hartkloppingen gehad van hier tot Tokyo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks dat de wedstrijd ontzettend saai is, moet ik toch m'n complimenten aan PSV geven. Natuurlijk, Atletico was niet heel goed, maar je moet t toch maar ff doen. Jammer, Nederland kon t goed gebruiken.

Maar als ze toch werden uitgeschakeld, dan maar met penalty's. Die mentale dreun zal zondag nog te voelen zijn :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Echt weer iets voor SBS6; zenden ze Barca-Arsenal uit, een wedstrijd die feitelijk al gespeeld is na de 0-2 in Engeland. Terwijl je juist kon uittekenen dat Bayern-Juventus veel spannender zou worden en dat uiteindelijk ook werd.

Als reactie op de klachten geven ze dan dat Barca de populairste buitenlandse club is in Nederland en dat ze daarom verwachtten zo de meeste mensen een plezier te doen. Persoonlijk denk ik dat het sportieve aspect belangrijker is, zeker voor de neutrale kijker zoals ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt weer iets voor SBS6; zenden ze Barca-Arsenal uit, een wedstrijd die feitelijk al gespeeld is na de 0-2 in Engeland.

Ach, waar ik me meer aan stoor is dat ze zowel vanuit de studio als vanuit het stadium geen enkel zinnig woord te melden hebben. Hoewel ik het meestal wel leuk vind om een voor-, tussen- of nabeschouwing te kijken, heb ik die de afgelopen twee dagen maar gewoon weggezapt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...