Jump to content

[EUR] Champions League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

Het was niet zo best nee, maar tegen A.Madrid kan haast niemand het spelletje spelen dat ze gewend zijn. Ik ben benieuwd naar de loting, ik voorspel Madrid-Madrid en Bayern-City al hoop ik van niet.

Vreemde reactie, voor deze wedstrijd had Barcelona 4 x op rij van Atlético gewonnen.

Ik vind jouw reactie vreemd. Een Barcelona in bloedvorm kan elke tegenstander kapotspelen, maar als ze in een mindere vorm steken met topspelers die bij lange na niet laten zien wat ze kunnen, gaan ze ook gewoon tegen Atletico onderuit. Maar als ik het goed begrijp, had je het liever zo gelezen:

Het was niet zo best nee, maar tegen A.Madrid kan haast niemand alleen FC Barcelona het spelletje spelen dat ze gewend zijn, mits zij een goede dag hebben.

Dat geldt eigenlijk ook voor Real Madrid, maar dat team speel meer slechte wedstrijden dan goede wedstrijden en wat Bayern tegen Atlético zal laten zien? Tijd om daarachter te komen.

Leunt dichter tegen de waarheid aan, ja. :puh:

Volgens mij gaat een Atlético op volle sterkte(zonder geschorsten of geblesseerden) Bayern eruit kegelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • JasonStatham

    32

  • KoningJesper

    31

  • Dutchy3010

    22

  • 2 weken later...

Dus wie denken jullie dat er vanavond doorgaat? Ik denk dat Pep's trilogie van halve finale fails tegen Spaanse ploegen vanavond compleet wordt.

Ik heb in ieder geval ingezet op een gelijkspel:

Betjevanvandaag.png

Link to comment
Delen op andere websites

Duits geluk voor Atletico. Wat komen zij hier ontzettend goed weg.

Laten we niet vergeten hoe Bayern zwaar onverdiend doorging ten koste van Juventus. Die onterecht afgekeurde goal van Morata was hoogstwaarschijnlijk de doodsteek geweest dan.

Liever met geluk dan met scheidsrechterlijke dwaling doorgaan..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Slecht veld (ze gleden steeds uit) en een zo mogelijk nog slechtere scheids. Ik heb respect hoor voor het harde en fanatieke spel van Atletico, maar er is een grens. Wel knap gespeeld van ze hoor, al had Bayern hier natuurlijk wel verdiend om door te gaan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...