Jump to content

[EUR] Champions League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

Groep A

Paris Saint-Germain

Real Madrid

Shakhtar Donetsk

Malmö FF

Groep B

PSV

Manchester United

CSKA Moskou

VfL Wolfsburg

Groep C

Benfica

Atletico Madrid

Galatasaray

FC Astana

Groep D

Juventus

Manchester City

Sevilla

Borussia Mönchengladbach

Groep E

FC Barcelona

Bayer Leverkusen

AS Roma

BATE Borisov

Groep F

Bayern München

Arsenal

Olympiakos Piraeus

Dinamo Zagreb

Groep G

Chelsea

FC Porto

Dinamo Kiev

Maccabi Tel-Aviv

Groep H

Zenit Sint-Petersburg

Valencia

Olympique Lyon

AA Gent

Voor de volledigheid. Best leuke loting voor PSV :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • JasonStatham

    32

  • KoningJesper

    31

  • Dutchy3010

    22

Haast kansloos voor PSV. Had nog liever de poule van Gent gehad.

Waarom? Nu kan je tenminste nog eens tegen United spelen. In de poule van Gent overleeft PSV het ook niet en dan heb je alsnog minder aantrekkelijkere wedstrijden. Dan liever niet overleven en een wedstrijdje tegen United meepikken. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Haast kansloos voor PSV. Had nog liever de poule van Gent gehad.

Naar mijn idee roepen we dit elk jaar over elk Nederlandse club en met zo een instelling is het dan ook vanzelfsprekend dat de laatste overwintering in de CL uit 2007 dateert. De bal is rond en wat meer optimisme zou zeer goed kunnen uitpakken. Juve stond vorig jaar in de finale, maar werd het seizoen ervoor eigenhandig door Galatasaray uitgeschakeld, om maar een voorbeeld te noemen. Ik zet mijn geld er niet op dat ze doorgaan, maar met een nodige dosis geluk en een fitte selectie is het gewoon mogelijk. United speelt verschrikkelijk voetbal, Wolfsburg is hun #1 man kwijt en CSKA is een lastige uitwedstrijd, maar in Eindhoven gewoon te verslaan.

Real-PSG is een duel waar ik als Madrid fan al jaren naar uitkijk. Volgens Soccerbase hebben deze teams dan ook nooit eerder een officieel duel gespeeld tegen mekaar. Ik zat er al over te denken om naar de wedstrijd in Parijs te gaan :roll: Verder verwacht ik veel leuks in groep D.

Link to comment
Delen op andere websites

Nja, maar Juventus had vorig jaar een team waarin gewoon alles klopte. De verdediging klopte als een bus, het middenveld was 1 van de beste van de hele wereld en vooraan had je daar een Tevez rondlopen die zich elke wedstrijd kapot werkte en er op een seizoen 20 inschoot. Juventus was vorig jaar misschien niet de ploeg waarin 400 miljoen steekt, maar dat ze het ver gebracht hebben mag eigenlijk niet zo verwonderlijk zijn.

Dit jaar acht ik Juventus echter redelijk kansloos als het gaat om het halen van de finale, er is gewoonweg te veel veranderd.

Om toch maar iets positief te zeggen over die loting van PSV, Wolfsburg is inderdaad z'n motor kwijt, dus ben eens benieuwd hoe dat zal opgevangen worden. Ze hebben er bij Wolfsburg genoeg die een goaltje kunnen maken, maar je moet altijd wel iemand hebben die 'm op een presenteerblaadje legt voor mannen als Dost. En United speelt echt gruwelijk slecht in de eigen competitie, geen spatje automatismen te bemerken in dat team. Dus zeker te pakken.

PS: Toch grappig dat Real Madrid vorig jaar uitgeschakeld werd door net 1 van hun jeugdspelers die ze hebben laten gaan terwijl ze 200+ miljoen in hun voorhoede hebben gestoken? Karma is a bitch. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...