Jump to content

[EUR] Europa League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

200px-Europa.png

Welkom in het Europa League-topic voor het seizoen 2015-2016!

[table=header]Titelhouder|Sevilla FC

Recordkampioen|Sevilla FC (4)

Topscorer(s) seizoen '14-'15|Alan - Romelu Lukaku[/table]

Deelnemende teams:

*wordt aangevuld na play-offs*

De finale wordt dit seizoen gespeeld in het St. Jakob-Park, het stadion van FC Basel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    13

  • JasonStatham

    10

  • TekaLoca

    10

  • Dutchy3010

    6

Charleroi 5-1 :cab: Beiter wel op het laatste met 9 maar dan nog goed afgemaakt, als ze doorgaan wat dus zo zal zijn moeten ze tegen Zorya Luhansk.

Standard tegen een Hongaarse ploeg of een uit Bosnie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

In de playoffs stuit Ajax op Jablonec uit Tsjechië (in de derde kwalificatieronde was Jablonec te sterk voor København), AZ neemt het op tegen Astra uit Roemenië (te sterk voor West Ham United). Voor beiden zou het op het eerste gevoel te doen moeten zijn, maar dat durft niemand meer te zeggen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

AZ gaat het nog best lastig krijgen maar het zou best kunnen dat ze gewoon "makkelijk" doorgaan. Ik hoop het, gun het AZ sowieso wel. Mooie club die er altijd voor gaat in Europa, derde best presterende ploeg in Europa van Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar ik kan ze geen ongelijk geven. Kwalificatie voor de EL, eerste wedstrijd uit, dan ga je voor het resultaat. En dan is 1-0 verliezen best goed. Maar thuis zullen ze er voor moeten gaan, hopelijk kan Ajax dan meer laten zien en gewoon weer winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

1-0 verliezen is niet echt "best goed", ze hebben namelijk geen uitdoelpunt te pakken en dat maakt het natuurlijk wel erg riskant. Ze moeten scoren en ze mogen er geen tegen krijgen. Het is alleen niet "kansloos", wat bij 3-0 wel redelijk het geval was geweest natuurlijk. Je hebt helemaal niets gemist, Guard.

Link to comment
Delen op andere websites

Ajax moet echt weer op hoger tempo gaan voetballen wanneer dat nodig is, op deze manier zie ik het somber in dit seizoen voor de Amsterdammers. Ik zie ze doorgaan, maar nog niks is zeker.

Ze hebben dat eigenlijk in de hele wedstrijd maar één keer gedaan en daar kwam die penalty uit. Maar Jablonec moet er de volgende keer wel uit dus ben benieuwd hoe ze spelen. Ze hebben iig wel een paar snelle aanvallers voor de counter.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb alleen de laatste 25 min gezien van de wedstrijd van Ajax, kan dus niet oordelen over de rest van de wedstrijd... Maar de commentator bleef zeggen dat Ajax met hangen en wurgen de laatste 20 min door is gekomen. Ik vond dat eigenlijk wel meevallen. Ajax heeft 5 100% kansen gehad in die laatste 20 min en dat met een man minder, terwijl tegenstander maar 1 goede kans heeft gehad uit een standaardsituatie.

Rest van de wedstrijd zal vast dramatisch geweest zijn, geloof ik gelijk... Maar laatste 20 min waren best amusant om te kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Yessss AZ! Wat een héérlijke wedstrijd. Passie en strijd, veel leuke aanvallen, leuke pot. Goede avond voor Nederlands voetbal. :)

Dat tijdrekken van Astra... En dan krijgen ze dat nog terug als ze achter staan (5 min blessuretijd). Ik zou als scheids dan ook denken bekijk het maar. En OMG dan ook echt geel voor de keeper van AZ, nadat hij 5 min erbij telt voor tijdrekken van de andere partij en daar geen geel geeft???

Echt misselijk ploegje dat Astra. Die frustraties kwamen wel heel nasty tot uiting.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...