Jump to content

[EUR] Europa League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    13

  • JasonStatham

    10

  • TekaLoca

    10

  • Dutchy3010

    6

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Groningen uitgeschakeld en AZ en Ajax zo goed als zeker uitgeschakeld. Ja, dit was me weer een topweek voor het Nederlandse voetbal.

AZ had helemaal niet hoeven te verliezen. Als je die 2,3 kansen niet tegen de paal/lat schiet, win je relatief simpel. AZ had alleen de pech day Augsburg de kansen wel benutte, en ja dan sta je met lege handen. Zonde, had niet gehoeven.

Over Groningen kan ik niets zeggen, want ik heb de wedstrijd niet gekeken. Ik las wel dat de keeper van Liberec er een paar ballen knap uithaalde en dat Padt voor een lullig eigen doelpunt zorgde? Misschien had daar dan wel wat meer ingezeten, I don't know.

En Ajax; man, man, man. De uitspfaken dat ze 100% voor winst gaan geloof ik nu wel. Het is alleen erg jammer dat ze ie beloftes nooit waarmaken. Fenerbahce stelde ook niet bijster veel voor, dus ik weet zeker dat 3 punten met een beetje extra inzet niet ondenkbaar zouden zijn geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

Na een WK, twee EK's en drie keer de Champions League te hebben gewonnen, 155 CL-duels en 165 interlands te hebben gespeeld, speelde Iker Casillas als doelman van Porto gister voor het eerst een duel in de Europa League. Het klinkt als het dieptepunt van een carrière, als je het zo leest.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Wat een wedstrijd van Liverpool tegen Borussia Dortmund! _O_ 0-2 binnen een minuut of acht, na rust naar 1-2, snel de 1-3 en dan wetende dat je als Liverpool drie goals moet maken dat nog voor elkaar krijgen ook. Prachtig om te zien!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een wedstrijd van Liverpool tegen Borussia Dortmund! worshippy.gif 0-2 binnen een minuut of acht, na rust naar 1-2, snel de 1-3 en dan wetende dat je als Liverpool drie goals moet maken dat nog voor elkaar krijgen ook. Prachtig om te zien!

Ongelooflijk inderdaad, wat een wedstrijd! Op zulke avonden geniet ik echt heerlijk van het EL voetbal. Ook in Spanje tussen Sevilla en Bilbao is gaat het er lekker aan toe met zonet de eerste helft van de extra tijd. Superhoog tempo, kansen en schoten op palen aan beide zijden, niet normaal wat een voetbalfestijn puh2.gif
Link to comment
Delen op andere websites

En wat was de nationaliteit van de kerel die de comeback inluidde? Inderdaad...8)

Even zonder gekheid, knotsgekke wedstrijd...Genoten met volle teugen. Tijdens de wedstrijd denk je: het zal toch niet...Maar dan toch! Het stond in de sterren geschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...