Jump to content

[BEL] Jupiler Pro League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

Jupiler-Pro-League.png

Welkom in het JPL-topic voor het seizoen 2015-2016!

[table=header]Regerend landskampioen|AA Gent

Meeste landstitels|RSC Anderlecht

Topscorer seizoen '14-'15|Aleksandar Mitrovic[/table]

[table=header]Huidig topscorer seizoen '15-'16| Diaby, Langil (5)[/table]

Deelnemende teams:

  • Anderlecht
  • Charleroi
  • Club Brugge
  • Genk
  • Gent
  • Kortrijk
  • Lokeren
  • Mechelen
  • Moeskroen
  • Oostende
  • Mechelen
  • OH Leuven
  • Sint-Truiden
  • Standard Luik
  • Waasland Beveren
  • Westerlo
  • Zulte Waregem

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    25

  • MegaPilot

    10

  • TekaLoca

    10

  • dextro99

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meteen al een wedstrijdje meegepikt van het nieuwe seizoen. Ik was aanwezig bij KV Kortrijk - Standard en ik heb er geen spijt van. Goeie pot voetbal, talentjes aan het werk kunnen zien als Yattara, Kasmi, Knockaert und so. Het resultaat van de wedstrijd is als RSCA-sup dan ook overheerlijk: 2-1 voor Kortrijk :)

Link to comment
Delen op andere websites

Manneke, die opmerkingen van jou slaan echt nergens op, die Henkinet stond 4m voor zijn lijn en is al geen te beste keeper. Tielemans zei zelf er stond niemand om naar te passen dus ik schoot gewoon. Het is niet dat iemand eens een afstandtreffer maakt dat alles aangepast moet worden. Op basis van de wedstrijd was 2-2 goed geweest anders wel. De 'topclubs' hebben deze speeldag gewoon dik gefaald. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Manneke,

:7 :7

die opmerkingen van jou slaan echt nergens op, die Henkinet stond 4m voor zijn lijn en is al geen te beste keeper. Tielemans zei zelf er stond niemand om naar te passen dus ik schoot gewoon.

Dat Henkinet geen superkeeper is is niet Tielemans', Anderlecht's of MegaPilot's probleem. Tielemans heeft een goed schot. Dat weet iedereen die ook maar een beetje naar de JPL kijkt. 50% van zijn doelpunten zijn knallen van buiten de 16.

Op basis van de wedstrijd was 2-2 goed geweest anders wel.

Volgens mij zie je een beetje scheel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Edmilson Junior is by far mijn favoriete speler van de JPL. Spelen met gebroken ribben, scoren, en hoe schattig was het wel niet toen hij na z'n goal zijn aanstormende ploegmaats met wilde armgebaren wou duidelijk maken dat z'n gebroken ribben niet van wild vieren houden.. _O_

Grappig kapsel, veel dribbels, veel inzet en af en toe een goaltje. _O_

Ik zei het in het begin van het seizoen al, en ik zal het blijven zeggen, op Stayen gaan er veel ploegen punten laten liggen. Dat kunstgras is echt een immens voordeel, Sint Truiden is het gewoon om erop te spelen en dat toont zich elke keer wel heel duidelijk.

En de topploegen zijn gewoon om te huilen zeg. Ik loop warmer van het voetbal van Sint Truiden en Oostende dan van het voetbal van Brugge en Anderlecht. Niet te geloven toch. Wie had dat durven denken. :7 Oh enne, Jordan Lukaku is toch wel by far mijn favoriete linksback en misschien wel de beste linksback van België. Tsjonge jonge, ze hadden die jongen veel eerder z'n rijbewijs moeten afpakken. Begint ie eindelijk het voetbal serieus te nemen. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Nu moeten we wel eerlijk zijn, Standard was gisteren tegen Oostende wel overduidelijk de betere ploeg, maar als je de punten niet kunt pakken betekent dat doorgaans weinig. De huidige stand is vooral een goed teken voor de rest van het seizoen. Nu hadden we vorig jaar ook heel lang een druk en dicht midden van het klassement, maar ik voorspel toch een best spannend jaar en ik ben benieuwd hoelang Oostende het volhoudt. Want vergeet niet: Moeskroen heeft vorig jaar ook heel lang tweede gestaan en iedereen op een hoopje gespeeld, maar op het einde hebben ze nipt de degradatie ontlopen. Ik kijk al uit naar de volgende speeldag!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...