GTAGames.nl
TekaLoca

[BEL] Jupiler Pro League 2015-2016

51 berichten in dit onderwerp

Op 9/27/2018 om 23:46, Phoenyxar zei:

En dat zijn dus Anderlecht, Club én Standard uit de Beker. Straks wint Knokke de Beker nog!

Knokke VS Maldegem finale :D

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Maldegem ligt er toch al uit? Union-Mandel is wel mogelijk.

Nu ja, ik ga er wel vanuit dat die kleintjes niet voorbij de kwartfinale geraken, maar de achtste finale is wel écht geniaal geweest.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
7 uur geleden, Phoenyxar zei:

In 1B is het ondertussen wel écht spannend.

O.PNG.27ce235d1a3b8f369b0a6e95ed198ee3.PNG

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Dik feest ondertussen in de JPL.

Ik vind het wel ironisch dat de ploeg die vorig jaar achter alles een complottheorie zocht om hen te doen degraderen wellicht zelf de ploeg is die achter het gesjoemel zit. Van potentiele PO1-kandidaat naar Amateurploeg op 2 jaar tijd, wat een bestuur toch. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja echt triestig. Maar als dit blootgelegd kan worden in de Belgische competitie vraag ik me wel af wat er in andere landen waar justitie zich met zo een dingen niet bezig houdt gebeurd. Het is spijtig voor het beeld van het Belgisch voetbal maar misschien is het wel beter dat het nu gebeurt op deze manier zodat ze ineens alle rotte appels uit de mand kunnen halen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zal nooit een volledige opkuis zijn natuurlijk. Een dikke tien jaar geleden is dit ook al eens gebeurd en het zal zich helaas ook blijven herhalen, maar het is goed dat het gebeurt. En vergeleken met de omliggende landen gaat hier ook niet eens zo veel geld rond in de competitie dus we kunnen alleen maar speculeren wat er hier in de omgeving nog gebeurd.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.