Jump to content

[WK 2018] Kwalificaties


thebig

Recommended Posts

Ik denk dat Nederland het nog moeilijk gaat krijgen; ik denk dat enkel Luxemburg een zekere 6 punten is, en Nederland is in het verleden als eens over Wit-Rusland gestruikeld. Maar in principe moet een plek bij de eerste twee mogelijk zijn, en met een beetje mazzel is groepswinst ook mogelijk. Van België verwacht ik toch wel de groepswinst.

In de openingspost wordt trouwens gezegd dat Oceanië met 0, 1 of 2 landen zal deelnemen aan het WK. Is niet helemaal waar, want Australië speelt de kwalificatie in de groep van Azië, en ik denk dat ze zich daarin wel zullen kwalificeren. In theorie zijn 3 landen uit Oceanië dus mogelijk. Niet dat ik dat zie gebeuren trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    14

  • aron24

    8

  • MegaPilot

    6

  • JasonStatham

    5

Nja, in de openingspost praat ik over de verschillende regio's en Australië hoort niet bij OFC, maar de AFC. Het is dus uiteraard afhankelijk van welke definitie je gebruikt van Oceanië: bedoel je het werelddeel, dan kunnen er inderdaad in theorie 3 landen in de beker komen. Gebruik je de voetbaldefinitie, dan is de openingspost wel juist.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 year later...

Vanavond Oranje vol vertrouwen tegen de Fransen. Wat denken jullie, maakt Oranje kans op de winst en neemt het afstand van Les Bleus in de tussenstand? De eerste wedstrijd van het Nederlands elftal in heel veel jaar dat ze het moeten doen zonder "de grote 4". Ik denk dat dit een uitstekende partij is voor de spelers van Nederland, als dit de toekomst is van Oranje, dan is dit de wedstrijd waarin ze het moeten doen! Applaus.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Hopelijk wordt de interne structuur van de KNVB ook flink op de schop gegooid.

 

Mijn afkeer van Blind is na vandaag echt alleen maar groter geworden.. ook hoe hij 'natrapt' op De Ligt door hem te wisselen en zijn interview na de wedstrijd. Jezus.

Link to comment
Delen op andere websites

Die vent is niet eens capabel voor het bondscoachschap en op basis waarvan is hij überhaupt aangesteld. Niks gepresteerd als trainer. Daarbij laten de betere spelers hem gruwelijk in de steel. Het middenveld was van het niveau vijfde klasse zondag amateurs en dan doe ik hen nog te kort. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...