Jump to content

[NED] Eredivisie 2015-2016


Froodooo

Kampioen Eredivisie  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wordt er dit seizoen kampioen van de Eredivisie?

    • ADO Den Haag
      0
    • AZ
      0
    • Ajax
      9
    • De Graafschap
      3
    • Excelsior
      0
    • FC Groningen
      0
    • FC Twente
      0
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
      4
    • Heracles Almelo
      0
    • N.E.C.
      0
    • PEC Zwolle
      1
    • PSV
      4
    • Roda JC Kerkrade
      2
    • SC Cambuur Leeuwarden
      0
    • Vitesse
      0
    • Willem II
      1
    • SC Heerenveen
      1


Recommended Posts

Niet meer een gerucht:

LICENTIECOMMISSIE BIEDT FC TWENTE TWEEDE KANS IN DE JUPILER LEAGUE

De licentiecommissie biedt FC Twente een tweede kans in de Jupiler League. Dat is de uitkomst van de vergadering die de onafhankelijke commissie gisteravond had en wat de licentiecommissie zojuist aan FC Twente heeft laten weten. Tijdens die vergadering kwam de licentiecommissie tot de conclusie dat het verleden van FC Twente rechtvaardigt om de licentie in te trekken. Tegelijkertijd vindt de commissie dat de inspanningen in de laatste paar maanden om schoon schip te maken het rechtvaardigen om de licentie te behouden.

/knvbwebsite

Volledig aan zichzelf te danken natuurlijk. Ik vraag me af hoe ze hier bovenop gaan komen, dit is een flinke dreun in de begroting en het is al een club uit categorie 1 :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 234
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    41

  • KoningJesper

    30

  • _Night-Men_

    22

  • Froodooo

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

FC Twente is ook in beroep gegaan. De constructie die hier is gekozen door de licentiecommissie zou niet mogelijk zijn, en daarnaast zou voetballen in de Jupiler League alleen maar funester zijn voor FC Twente. Benieuwd hoe dit afloopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk denk ik dat FC Utrecht iets meer kwaliteit heeft dan Heracles, en ook tijdens de afgelopen competitie behaalde FCU een beter onderling resultaat (4-2 thuis, 1-1 uit), maar het zal spannend worden. FCU heeft wel het voordeel dat ze eerst uit spelen en de return thuis. Ik ben benieuwd.

En zoals zo vaak, resultaten behaald in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst nopompom.gif Wat een domper zeg. Bekerfinale verloren, op de slotdag van de competitie tekort komen voor de vierde plek en dan de finale van de play-offs verliezen...

Maar de fans van de Graafschap konden nog minder goed met het verlies om; spelers van GA Eagles aanvallen, hoe gek moet je zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, West Ham United werd vorig jaar ook uitgeschakeld in de voorrondes van de Europa League (namen deel door Fair Play) door een nietszeggend clubje. Zou me niets verbazen als een club als West Ham dit weer doet. Clubs van dat niveau weten waarschijnlijk niet eens wat een Heracles Almelo is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik snap niet waarom mensen zo gefrustreerd zijn nu. Ik heb niets met Twente, maar de KNVB zei zelf al dat ze ontnemen prof licentie te grote straf vonden maar de boete te klein... Ik vind het een prima uitslag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet waarom mensen zo gefrustreerd zijn nu. Ik heb niets met Twente, maar de KNVB zei zelf al dat ze ontnemen prof licentie te grote straf vonden maar de boete te klein... Ik vind het een prima uitslag.

Het gaat om het punt hoe ze bij die uitslag komen. De KNVB heeft zich volstrekt belachelijk gemaakt. Kennelijk heeft een uitspraak van de rechter ook geen nut meer. Het is gewoon triest dat een club voor miljoenen mag frauderen en dan er vanaf komt met een boete. De licentiecommissie kan je ook gelijk afschaffen, als een andere commissie de uitslag weer kan veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...