Jump to content

[NED] Eredivisie 2015-2016


Froodooo

Kampioen Eredivisie  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wordt er dit seizoen kampioen van de Eredivisie?

    • ADO Den Haag
      0
    • AZ
      0
    • Ajax
      9
    • De Graafschap
      3
    • Excelsior
      0
    • FC Groningen
      0
    • FC Twente
      0
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
      4
    • Heracles Almelo
      0
    • N.E.C.
      0
    • PEC Zwolle
      1
    • PSV
      4
    • Roda JC Kerkrade
      2
    • SC Cambuur Leeuwarden
      0
    • Vitesse
      0
    • Willem II
      1
    • SC Heerenveen
      1


Recommended Posts

  • Reacties 234
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    41

  • KoningJesper

    30

  • _Night-Men_

    22

  • Froodooo

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

De eerste topper is gestart, wie gaat er winnen? Ik verwacht een spectaculaire wedstrijd met veel doelpunten.

Ik ben Ajacied maar hoop dat Feyenoord vandaag deze topper wint, want het is toch de club uit mijn stad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben Ajacied maar hoop dat Feyenoord vandaag deze topper wint, want het is toch de club uit mijn stad.

Helaas, PSV wint met 3-1. Leuke wedstrijd met een hoog tempo en veel kansen. 1e helft stond Feyenoord weliswaar voor door een debiele ED, maar domineerde PSV volledig. Feyenoord begon pas te voetballen toen het achterstond, maar de 2-2 werd niet gemaakt, kansen waren er wel genoeg voor de bezoekers. 70"-85" werd ik gehinderd, dus heb ik de penalty gemist. Ik hoorde wel van wat jongens dat het een schwalbe was, maar dat zie ik danover een kwartier. Een verdiende overwinning voor de kampioen van het vorige seizoen. Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

AZ viel vandaag vies tegen. Na die zo mooie play-offs voor de Europa League leek het wel of alle energie in dat duel was blijven steken. Roda JC speelde bar slecht, dus moet je nagaan wat voor spel AZ op de mat wist te leggen. Vermoeidheid of niet, tegen Roda JC dien je als AZ zijnde in eigen huis gewoon te winnen. Op deze manier ga je in de Eredivisie weinig punten pakken. Hopelijk raakt het elftal snel wat meer op elkaar ingespeeld en komen de eerste echte punten binnen, want op deze manier is het maar wat lastig om supporter van deze club te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een prutscheids ook weer, een penalty geven waar iemand niet eens aangeraakt wordt :7

Afgelopen wedstrijden mocht Feyenoord ook niet klagen over de scheids :7

Daar was de scheids ook slecht dat hoor je mij niet zeggen, maar daar werden ze tenminste nog aangeraakt. Die PSV'er viel gewoon op lucht

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...