Jump to content

SA mobile - Betakaart?


$NeoSyp$

Recommended Posts

Beste leden,

Het lijkt bijna eeuwen geleden dat ik in dit forum postte, maar ik heb een vraag voor jullie.

Ik speel nu een tijdje San Andreas op mijn Windows Phone en geniet daar met volle teugen van. Nu zijn er enkele, vooral kleine esthetische, verschillen tussen de mobiele en PC-versie. Het interessantste vond ik dat er in het menu als achtergrond een zwart-wit kaart van San Andreas voorbij zweeft. Dit is echter niet zomaar een zwart-witversie van de normale kaart: Ik heb al enkele verschillen met de echte kaart ontdekt, waaronder wegen die iets anders lopen en Las Venturas dat opeens 'Las Venturra' heet. Dit doet mij vermoeden dat het een kaart uit de betaversie van het spel o.i.d. is.

Hoe dan ook, ik zou deze kaart heel graag in detail bekijken, maar ik kan deze kaart helaas nergens in zijn geheel online vinden. Ook is het bij de mobiele versie (in ieder geval bij Windows Phone) niet mogelijk om in de bestanden te duiken om deze kaart direct uit het spel te halen.

Mijn vraag is dan ook: Heeft iemand enig idee waar/hoe ik deze kaart zou kunnen bemachtigen?

Ik hoop dat iemand me hiermee verder kan helpen!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel op de iPad en daar komt ook een dergelijke kaart voorbij. Ik heb 'Las Venturra' of bijv. het ontbreken van Bayside nog niet gezien. Ik neem aan dat het dezelfde kaart is die je kan zien in het kroegje boven Fort Carson. Is er voor Windows niet net zoiets als iFunbox voor iOS? Dan zou je wel in de bestanden kunnen bladeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is helaas niet dezelfde kaart als die in die UFO-kroeg of de ranch van Toreno: de kaart komt zelfs nergens anders in het spel voor, en helemaal niet in de oorspronkelijke PC-versie.

Voor zover ik weet bestaat een dergelijk programma niet voor Windows Phone. Als jij, of iemand anders hier, de bestanden via IOS of Android tevoorschijn zou kunnen vissen zou ik dat erg op prijs stellen!

Link to comment
Delen op andere websites

Op het moment ben ik niet thuis, dus geen computer bij de hand. Ik ben ook wel benieuwd wat voor kaart het dan wel is, dus ik ga zeker even zoeken. Later even in iOS files bladeren, ik laat het weten wanneer ik meer weet! :)

Tot nu toe aleen dit gevonden op GTA Wikia, wel bekend dus, maar verder schrijven ze er niks over.

Las Venturas is named "Las Venturra" in the main menu background of the mobile version of GTA San Andreas, mostly evident on the save, load, or delete files background. Venturra is the singular term of Venturas.

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Ruben, ik kijk er naar uit! Dat was inderdaad ook de enige informatie die ik over deze kaart had gevonden, wat er op die wiki staat.

Voor de duidelijkheid nog even (ook voor andere leden), het gaat om deze kaart:

wp_ss_20150726_0002.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net even geprobeerd om de bestanden te achterhalen, maar na iOS 8.3 heb je een jailbreak nodig om aan deze bestanden of eventuele savegames te komen. En aangezien we niet mogen praten over illegale praktijken, wat Jailbreak in feite is, lijkt het me zeer lastig om aan deze kaart te komen. Laten we hopen dat iemand er achter kan komen hoe je deze kaart volledig kunt bekijken, zonder dat de werkwijze wordt gedeeld. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb net de SA files bekeken en er zat helaas vrij weinig interessants tussen. De bétamap, of wat er op lijkt, heb ik dus ook niet gevonden...

Waarschijnlijk zullen er veel bestanden verborgen zijn, waar de map ook tussen kan zitten.

Dit heeft dus nog niets uitgewezen, mocht er iemand anders iets vinden oid, dan houd ik mij in ieder geval aanbevolen. :Y

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...