Jump to content

Vraagje over online koptelefoon


Methanol

Recommended Posts

Hello ik heb een vraagje als ik online missies doe heb ik vaak dat ik anderen hoor praten via hun koptelefoon

Ik erger me hier elke keer weer aan maar hoe zet je dat uit ik heb die optie nog niet gevonden en hierdoor doe ik ook gewoon geen missies enz meer

Ik hoop dat iemand mij kan uit leggen hoe je dit uitzet alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals met computer bijv call of duty kun je idd op die manier mensen mute maar is ook een algehele optie maar zoiets kon ik niet vinden op gta op ps3 en kon met missie scherm enz ook niet op de player komen alleen het hokje waar je radio zender instelt enz

Ok thanks zal dat eens proberen tommie

Link to comment
Delen op andere websites

Er is ook een algemene optie voor de game.

Interaction menu (select ingedrukt houden) 》 chat 》kiezen voor Nobody.

Als je in de lobby van een job zit zal je, tenzij je ze via joined players info mute, de andere spelers altijd horen, maar tijdens de job zelf zijn ze meestal gemute.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

1 in races/missies/captures... kan je mensen individueel muten... als host klik je op viewed joined players/ vervolgens op die desbetreffende speler en dan op "toggle mute"... als je geen host bent moet je eerst nog op invite players klikken en dan de vorige stappen doen...

2 in freemode kan je dit ook door... start duwen (pauzemenu) dan op online/ players/ speler selecteren en dan "toggle mute"

succes

grtz motsinator

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...