Jump to content

Everton


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Welkom bij een nieuwe novelle van mij. Nadat mijn vorige novelle met Olympique Lyon doodliep heb ik besloten om een nieuwe te starten. Ik vind het namelijk erg leuk om te maken en heb nu toch genoeg tijd wegens de vakantie. Zoals je hieronder ziet heb ik besloten om het deze keer in krant-vorm te doen. Ik heb er ongeveer de hele middag aangewerkt en ben zelf heel erg positief over het resultaat. Omdat het zoveel tijd kost denk ik echter niet dat ik elke dag een nieuwe stukje kan doen.

De novelle vindt plaats in het seizoen 2015/2016 van de BPL. Ik heb alle transfers in de BPL die op dit moment definitief zijn doorgevoerd. Ook heb ik de belangrijkste uit het buitenland gedaan. En natuurlijk zitten de gepromoveerde (Bournemouth, Norwich City en Watford) en gedegradeerde (Queens Park Rangers, Burnley en Hull City) teams in de juiste competitie.

Natuurlijk is de transferperiode in het echt nog open, maar daar kan ik helaas niks aan doen boos.gif. Ik hoop dat deze novelle goed wordt ontvangen en dat jullie het leuk vinden!

OTADYnc.png

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er al een goed begin uit, werk je er echt heel de middag aan? Ik zal je nog wat verbeterpunten meegeven.

-Foto's: Probeer steeds HQ foto's te gebruiken. Maak ze indien mogelijk even lang als je tekst alinea. Ook foto's die uit de tekst komen zoals degene vanonder moet je zeker vermijden.

-Tekst: Redelijk goed, je kan spreekwoorden en synoniemen gebruiken om de tekst interessanter te maken. Ook tekst over een foto schrijf je er beter onder, dat oogt overzichtelijker om het te lezen. Gouden tip is tekst herlezen op eventuele fouten.

-Grafisch (uitzicht): Maak je stuk niet te breed. Dat is niet overzichtelijk en valt dan niet te lezen telefoons. Als je een krant doet dan je altijd een print screen doen voor het logo en het menu (vb England--) Premier League--) Everton)

Dit is nu je eerste stuk en je maakt nog wel een beetje fouten, dat is bij iedereen zo. Dit verhaal en vooral Howe bij Everton is origineel gekozen. Zie dit als opbouwende kritiek en probeer het lang(er) vol te houden. Want het mooiste aan een novelle is hem lang volhouden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...