Jump to content

Modelbouw


3L1077

Recommended Posts

Hey,

Zijn er hier op het forum toevallig mensen geïnteresseerd in modelbouw? :D

Het eerste dat ik wil zeggen: ik ben een echte amateur, als er hier geavanceerde modelbouwers zijn: lach me alsjeblieft niet uit.

Ik heb vroeger zelf wat vliegtuigjes ineen geplakt, maar totaal amateuristisch. (De lijmvlekken waren om te lachen) Deze maand heb ik samen met m'n vader op vakantie een Mercedes SLS AMG gekocht van Revell, en dat was wel ok, maar het was om wat te oefenen. Nu heb ik gisteren een Porsche Carrera RS. 3.0 gekocht van Revell, en nu heb ik me ook beziggehouden met de verf. Gewoon zwart vond ik maar wat saai, dus ik heb een lichtblauw verfje gekocht voor de carrosserie. Al de rest schilder ik nu nog niet, met één kleurtje heb ik al genoeg. Anders moet je 30 kleuren kopen om de kleinste buisjes te schilderen: dit is nu al moeilijk genoeg. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. :D

Heb vanmiddag de eerste laag van de carrosserie geschilderd:

OMvwYMV.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Netjes hoor! icon_mrgreen.gif Heb het vroeger veel gedaan, heel vroeger, maar dit prikkelt toch wel weer smile3.gif

Hehe. Wat maakte je vroeger zoal?

Auto's en vliegtuigen. Op wat kleinere schaal. Er zat een modelbouwwinkel bij mij in de buurt. Nu nog steeds volgens mij. Ik zal morgen wel weer ff gaan kijken, ben wel benieuwd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf doe ik alleen radiografisch modelbouw, al heb ik wel wat 1:18 statisch maar niks zelfbouw.

Mocht je dit serieus door willen zetten, zou ik een paintbrush setje aanraden, daarmee krijg je mooie gladde lakken van wat ook weer de kwaliteit bevordert.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf doe ik alleen radiografisch modelbouw, al heb ik wel wat 1:18 statisch maar niks zelfbouw.