Jump to content

Advies gevraagd videokaart


jenstx

Recommended Posts

Hallo,

GTA5 lagt op mijn PC, volgens mij ligt het aan de geïntegreerde videokaart Ik dacht te upgraden met 1 van deze videokaarten:

gigabyte radeon r7 250 2gb,

asus geforce gt730lp 2gb of

xfx radeon r7 250 2gb

Mijn systeem: MEDION md8321.

4GB DDR3 Dual Channel,

AMD A10-7800 (3,5GHz – 3,9GHz),

Geïntegreerde AMD Radeon R7-graphics

windows 8.1,

Wat vinden jullie?

Alvast bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je Full HD (1920x1080) willen gamen dan vraagt Gta V al snel richting de 3GB Vram.

Dus met een gt kaartje ga je het niet helemaal redden.

En gezien de Gtx750Ti een 2GB Vram limiet heeft is het ook niet helemaal "future proof"

Gtx970 is een slag duurder maar wel veel bang for your buck.

en 4GB vram , dus best future proof.

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je Full HD (1920x1080) willen gamen dan vraagt Gta V al snel richting de 3GB Vram.

Dus met een gt kaartje ga je het niet helemaal redden.

En gezien de Gtx750Ti een 2GB Vram limiet heeft is het ook niet helemaal "future proof"

Gtx970 is een slag duurder maar wel veel bang for your buck.

en 4GB vram , dus best future proof.

Dat is helemaal niet waar. Ik kan perfect stabiel spelen op 1080p met een GTX 760, ook met 2GB VRAM. En zoals je uit zijn post kan opmaken zoekt hij op korte termijn iets goedkoop. Het heeft dus geen zin om iets te suggereren dat drie maal duurder is.

Link to comment
Delen op andere websites

allemaal bedankt voor jullie tips, ik heb een gtx 750 ti aangeschaft zoals big boss heeft aanbevolen. de videokaart werkt uitstekend, alleen je moet hem bijna helemaal vol doen(het ramgeheugen) wil het lekker spelen. de voeding dachten we iets aan de lichte kant, want we hadden 400w nodig en de voeding gaf max. 356w, mar daar merk ik niks van. helemaal blij.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik hoop voor je dat het blijft draaien. Op de lange termijn zou ik echt een andere voeding aanraden van 500 watt van een degelijk A-merk. Dit is echt hakken in de sloot, want dat soort OEM voedingen zijn eigenlijk niet bedoeld voor losse videokaarten.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Mocht je Full HD (1920x1080) willen gamen dan vraagt Gta V al snel richting de 3GB Vram.

Dus met een gt kaartje ga je het niet helemaal redden.

En gezien de Gtx750Ti een 2GB Vram limiet heeft is het ook niet helemaal "future proof"

Gtx970 is een slag duurder maar wel veel bang for your buck.

en 4GB vram , dus best future proof.

Dat is helemaal niet waar. Ik kan perfect stabiel spelen op 1080p met een GTX 760, ook met 2GB VRAM. En zoals je uit zijn post kan opmaken zoekt hij op korte termijn iets goedkoop. Het heeft dus geen zin om iets te suggereren dat drie maal duurder is.

Mensen die VRAM zien als de prestatiefactor van een videokaart hebben sowieso geen recht tot spreken in de hardware sectie.

Link to comment
Delen op andere websites

Is de gtx 750 nog een goede videokaart om te gamen? Want volgens mij kan je er best de wat recentere games mee spelen zoals assassins creed,GTA v en call of duty.

Want toen ik bij de Bart Smit keek bij de PC games en erachter op keek kan je best nog wel wat spelen in combinatie van een GeForce gtx 750 en met een Intel core i5 4460.en dan met 8gb ram

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...