Jump to content

Muggen zijn echt kutbeesten man!


super_senne

Recommended Posts

Bij mijn raam kan helaas niet zo goed een hor. Nouja, eventjes gezocht en er zijn wel degelijk horren voor deze ramen.

1212361.gif

Ik weet alleen niet hoe rigide zo'n ding is. Kan ook een normale kopen. Die zijn wel rigide, maar dan kan m'n raam maar 10 cm open.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    4

  • super_senne

    3

  • Tommy-Vercetti

    2

  • Djmaddox

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 8 maanden later...

Ja man, muggen zijn inderdaad erg onaangename beesten! 'k Heb er nu alweer gesodemieter mee, 'n paar daagjes terug kwam ik tot

een uitstekend idee om te gaan slapen omdat ik moe was. Niet veel later, toen ik 't licht nog maar een aantal seconden uit had staan hoorde

ik vanuit de verste verte een zachtjes gezoem wat sneller dichterbij kwam. Opeens hoorde ik lukraak langs m'n oren een keiharde gezoem, toen

dacht ik bij mezelf; "verdorie nog aan toe, nu zijn jullie nog niet jarig'.. Naja, ik ging met m'n slaapdronken kop de gehele kamer

afstruinen, maar nope, geen mugje te bekennen.. Desondanks had ik ze na een half uurtje kunnen opsporen, en pets, ze waren ten dode

opgeschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...