Jump to content

Muggen zijn echt kutbeesten man!


super_senne

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    4

  • super_senne

    3

  • Tommy-Vercetti

    2

  • Djmaddox

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Beetje respect voor het muggenlegioen! Ze controleren kundig je bloed, als liefst op momenten dat je het niet opmerkt. En deze Europese muggensoort zorgt nauwelijks voor infecties! Bovendien zorgt het Afrikaanse muggenlegioen (malariamuggen, tijgermuggen) dat het Afrikaanse terrortuig sneller wordt uitgeroeid.

mosquito21.jpg

mosquitoes-in-siberia-by-misspudding.jpg

Ik stem voor behoud van de mug! op andere personen. De 1e mug die mij aanraakt krijgt met mijn elektrische vliegenmepper te maken...

Link to comment
Delen op andere websites

@Nicola Noice

Ik heb muggen vaak binnen 5 minuten te pakken met m'n elektrische vliegenmepper. Op de muur of gwn als ze vliegen, ik heb ze meteen als ik er 1 zie. Tip: Schijn met een zaklamp, okal staat het licht aan. Je ziet zo'n mug dan echt veel sneller.

Als ik op de pc zit en er vliegt er een langs m'n beeldscherm dan pak ik 'm gwn met m'n blote handen.

Link to comment
Delen op andere websites

@Nicola Noice

Ik heb muggen vaak binnen 5 minuten te pakken met m'n elektrische vliegenmepper. Op de muur of gwn als ze vliegen, ik heb ze meteen als ik er 1 zie. Tip: Schijn met een zaklamp, okal staat het licht aan. Je ziet zo'n mug dan echt veel sneller.

Als ik op de pc zit en er vliegt er een langs m'n beeldscherm dan pak ik 'm gwn met m'n blote handen.

Ik heb hem altijd op zo'n plek liggen dat ik als een soort van Lucky Luke reflex automatisch oppak als ik er eentje zie vliegen.

lucky-luke14-34534.gif

soms dan leg ik per ongeluk dat ding andersom met het knopje aan de andere kant, dan doe ik precies hetzelfde en dan vliegt dat rotding gewoon vrolijk erdoorheen.

Als ik er eentje op de muur zie zitten, dan ga ik heel sloom er op af (tot ongeveer 5 á 10 cm). en dan maak ik in eens een snelle beweging waardoor die dingen gaan vliegen; rechtstreeks m'n vliegenmepper in :puh:

Datzelfde helpt ook gewoon met de hand. heel rustig benaderen en dan in eens BAF! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik er eentje op de muur zie zitten ... Datzelfde helpt ook gewoon met de hand. heel rustig benaderen en dan in eens BAF! :D

Het is juist de pest dat een dooie mug altijd een vieze vlek achterlaat op de muur. Of ligt dat aan mij, en gebruik jij een speciale techniek?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik er eentje op de muur zie zitten ... Datzelfde helpt ook gewoon met de hand. heel rustig benaderen en dan in eens BAF! icon_mrgreen.gif

Het is juist de pest dat een dooie mug altijd een vieze vlek achterlaat op de muur. Of ligt dat aan mij, en gebruik jij een speciale techniek?

Dat heb je inderdaad als je het met de hand doet, dus dat wordt dan weer witten. :S

Met de elektrische vliegenmepper heb je er in ieder geval geen last van, want dan blijft ie in dat ding getoast zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...