Jump to content

Account van Ps3 naar Ps4


Together

Recommended Posts

En als je nu snel een pc versie koopt , enkele mods doet en zo miljoenen binnen haalt om dan naar PS 4 te zetten? Gaat dat als je al een PS4 account hebt? Een ander social club aanmaken en compleet nieuw. Want je kan toch meerdere accounts hebben in 1 internetverbinding? Als je broers of zussen hebt.

Bewerkt: door Racingman
Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Racingman zei:

En als je nu snel een pc versie koopt , enkele mods doet en zo miljoenen binnen haalt om dan naar PS 4 te zetten? Gaat dat als je al een PS4 account hebt? Een ander social club aanmaken en compleet nieuw. Want je kan toch meerdere accounts hebben in 1 internetverbinding? Als je broers of zussen hebt.

van pc kun je niet over zetten naar ps4.   je kan alleen pan ps3 naar ps4 en pc  of van ps4 naar pc.   zo ook met xbox je kan van de 360 naar de one en pc.  oof van de one naar pc maar terug gaat niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus alle zwart geld zwart upgegrade auto's en zwart geld huizen blijf je gewoon houden als je van ps3 naar ps4 gaat geen ban of iets anders?? En kan ik mijn gekochte games in de store op de ps3 ook downloaden op de ps4 anders hou ik de ps3 namelijk wou hem anders verkopen thx alvast voor de hulp 👍🏼

Bewerkt: door Sidjewoensel
Link to comment
Delen op andere websites

Zo was het eerst wel maar een tijd geleden zijn alle gemodde accounts gereset en is er een nieuw beleid, ik heb gehoord als er nu sporen van mods zijn de character tranfer unavailable is.

Ook als je kunt transferen is de kans groot dat ze je karakter resetten denk ik maar zeker weten doe ik het niet.

Games die je op de ps3 hebt gekocht kun je helaas niet op de ps4 downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Soms sporen ze je wel aan om te modden door zulke dure prijzen te vragen voor sommige wagens. Ook zijn sommige van die luxe wagens (meestal supers) niet echt duidelijk hoe ze eruit zien en dan koop je die en is toch niet zo mooi als je dacht, meteen helft geld kwijt. Zelfs als je zou 1 seconde erna verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...